MRBIG Posted June 15, 2005 Posted June 15, 2005 Tänkte införskaffa mig en SA11, har hört mycket bra om den! Tänkte att här är rätt forum att ställa frågan i ! Quote
new order Posted June 16, 2005 Posted June 16, 2005 Tänkte införskaffa mig en SA11, har hört mycket bra om den! Tänkte att här är rätt forum att ställa frågan i ! Är också lite intresserad av denna spelare,så alla kommentarer runt denna spelare vore värdefullt. Quote
MRBIG Posted June 20, 2005 Author Posted June 20, 2005 Har i helgen iförskaffat mig en Sa11s1, och jag har digert arbete framför mig! Jag MÅSTE lyssna igenom alla mina skivor igen!! Premiär cd;n var Quincy Jones "Ultimate Collection" SACD och!! Det lät sjukt bra Rymden, närvaron, värmen, allt fanns där!! Basen blev mycket naturtrogen, Instrumenten blev vackert utmejslade, och musiken fick en dynamik som jag aldrig har hört förut Dyr spelare, men väl värt priset Och SACD lyfter verkligen anläggningen Quote
K-man Posted June 20, 2005 Posted June 20, 2005 Att bli nöjd är skönt! En bild från mitt Vimmerbybesök för de som inte vet hur Marantzen ser ut... Quote
Recommended Posts