Guest johan Posted June 7, 2005 Posted June 7, 2005 1 par EAR 509 MkII säljes. Utseende mässigt är dom inte i 100% (90%). Förra ägaren har inte putsat dom en ända gång så när jag fick dom så var dom ganska smutsiga. jag har putsat upp dom en heldel så dom skiner ganska fint nu. Rören som sitter i har gått ungefär halva sin tid. Driver allt , stabil i ALLA laster som tillverkaren själv säger Givetvis är dom hela o spelar till 100% Prisidé - 23000 :- Quote
helmer amdahl Posted July 22, 2005 Posted July 22, 2005 1 par EAR 509 MkII säljes. Utseende mässigt är dom inte i 100% (90%). Förra ägaren har inte putsat dom en ända gång så när jag fick dom så var dom ganska smutsiga. jag har putsat upp dom en heldel så dom skiner ganska fint nu. Rören som sitter i har gått ungefär halva sin tid. Driver allt , stabil i ALLA laster som tillverkaren själv säger Givetvis är dom hela o spelar till 100% Prisidé - 23000 :- <{POST_SNAPBACK}> heamdahl@online.no Hei har du solgt din ear 509 forsterker, hvis ikke, vennligst kontakt meg på min mailadresse: heamdahl@online.no Quote
Guest johan Posted July 22, 2005 Posted July 22, 2005 Jag ber JÄTTE mycket om ursäkt för alla mail jag har fått. Jag har sålt stegen o glömt bort att ta bort annonsen. Förlåt än en gång Quote
Recommended Posts