oLjud Posted May 30, 2005 Posted May 30, 2005 Hejsan, Finns det någon som har en Advantage/Bladelius Thor till salu? Är intresserad av Thor, Jag bor i Ö-vik, så den måste nog skickas. Kontakta mig på: lillhornta@hotmail.com eller rolf.hrnqvist@telia.com Quote
oLjud Posted May 30, 2005 Author Posted May 30, 2005 Har kollat där, verkar finnas några. Jag väntar på svar Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.