Guest om.s Posted May 27, 2005 Posted May 27, 2005 Kan bare si gratiss igjen med kombinasjonen Duke og Ellington, Alle som ikke har det klart for seg enda, sjekk ut HIFI + 39. Quote
eliot Posted May 27, 2005 Posted May 27, 2005 Det verkar finnas mycket intressant i den - Jag tycker att HiFi+ har blivit en riktigt bra tidning med bra text och tester av intressanta produkter Quote
K-man Posted May 28, 2005 Posted May 28, 2005 Ahh...har inte läst...men kan misstänka, och då är det bara att säga grattis! ...det är inte bara Hifi+ som provat....lägger in en bild från ett annat test :cool: \\K-man Quote
Govinda Posted May 29, 2005 Posted May 29, 2005 Lyssnade under gårdagens Demo. Blev glatt överraskad av Duke och ellington Lät riktigt bra, Hade inte läst testen innan men kom fram till en liknande åsikt när man jämförde det stora rummet med Coltrane. Lät inte lika avslöjande på inspelningen som Coltrane, Men utan att göra avkall på ljudbilden. Rummen skilde sig mycket åt med allt vad det innebär men ville ändå Dela med mig av lyssningsintryck. Tycker den är riktigt snygg samt full av möjligheter uppgraderingar. Dock tycker jag centern inte passar in riktigt då pratar jag bara designen. För dom pengarna vill man se en unik centerlåda inte en liggande Duke. Kan rekommendera en lyssning. Vill samtidigt tacka Mårten Design för en mycket trevlig demo. Mvh Anders Här kommer Elvis DVD Reckomendationen! http://www.dvd.se/asp/base.asp?UID={C127F7...tikelnr=5600416 Quote
Timbre™ Posted May 29, 2005 Posted May 29, 2005 Återgivningen över Beowulf/Coltrane har enligt uppgift utvecklats medan helgen rullade på och då passade det ju bra med en söndagslyssning... Inget nytt under solen och hifimässor brukar ju vara bäst sista dagen. Quote
Recommended Posts