K-man Posted May 13, 2005 Posted May 13, 2005 De allra första paren av Von Schweikerts VR4-SR kommer anlända till Ultimate i Vimmerby i slutet av Maj. (Ja, allra första….S-NR: 1, 2, 3 och 4 kommer att finnas där) Jörgen kommer ställa dem på inspelning på stört, och funderar på att köra en Europapremiärhappening första eller andra veckan i juni. Då det kanske inte är den allra bästa tiden för hifihappenings så undrar han om det finns ngt intresse bland oss forumsmedlemmar att deltaga vid en Europapremiär? ...annars kanske något annat Europeiskt land hinner före...igen! :angry: Utöver själva VR4-SR så utlovas fler goa nyheter inom såväl prylar som musik. Och självklart inte minst dricka med tilltugg! ....visst finns det väl intresse??? \\K-man Quote
Guest Rydberg Posted May 13, 2005 Posted May 13, 2005 Jag gillar porten, den ser ut att vilja pumpa massa luft!! Quote
naxos Posted May 13, 2005 Posted May 13, 2005 Får en känsla av att det här inte är bästa valet om man har en katt som husdjur Quote
David Posted May 13, 2005 Posted May 13, 2005 Dom vill jag ha, någon som känner för att donera ett par till mig Ska man anmäla sitt intresse om man vill komma eller det är bara att dyka upp? Quote
Timbre™ Posted May 14, 2005 Posted May 14, 2005 Dom vill jag ha, någon som känner för att donera ett par till mig Ska man anmäla sitt intresse om man vill komma eller det är bara att dyka upp? Vi kanske kan förhandsboka i den här tråden... Quote
Mattias Posted May 14, 2005 Posted May 14, 2005 Är intresserad helt klart. Skall kolla med "chefen" hur kalendern ser ut /Mattias Quote
Haydn Posted May 17, 2005 Posted May 17, 2005 Detta vill jag inte missa. Sign me up! Mvh, Wilhelm (Linköping) Quote
Neodynium Posted May 17, 2005 Posted May 17, 2005 De såg snygga ut.. helt klart! Spännande att höra hur de låter också! /Neo Quote
Linné Posted May 18, 2005 Posted May 18, 2005 Första eller andra veckan i juni, mitt i tentaperioden Det får bli slutet på v3 för min del Quote
K-man Posted May 26, 2005 Author Posted May 26, 2005 ...nu börjar denna möjliga happening närma sig...hur är det nu med intresset tro? Skall det bli ngn Euphonia-happening eller inte....? \\K-man Quote
Matrixen Posted May 26, 2005 Posted May 26, 2005 Låter skoj! Dåligt med luckor i min kalendern dock. Finns det förslag på datum? Quote
Timbre™ Posted May 27, 2005 Posted May 27, 2005 Vi måste nog ha ett bestämt datum att binda upp oss kring och försöka frilägga... Quote
se18658 Posted June 4, 2005 Posted June 4, 2005 Jag är kär Var och lyssnade på dessa läckerheter i går och dom slår ALLT annat jag hört. Och detta med burkarna bara inställda i rummet utan att justera in dom optimalt. Dom har spelat sen förra fredan så dom är inte heller inspelade Synd att man hunnit beställa nytt kök Quote
Filuren Posted June 4, 2005 Posted June 4, 2005 Hej alla goa hifi gubbar,trevligt att träffa likasinnade. Ville bara säga att jag håller med se18658 dessa Vr4-Sr är helt sanslösa. Har själv haft Vr4 GenIII och var mycket nöjd med dom men efter att själv ha lyssnat på Vr4-Sr så måste jag säga att det är det bästa jag har hört. Har nu själv dessa stående i vardagsrummet sen snart 2 veckor tillbaka,det e helt klart det bästa köp jag har gjort. Nähe nu åter till vardagsrummet för fortsatt gåshud. MVH: Filuren. Quote
Recommended Posts