maaril Posted May 10, 2005 Posted May 10, 2005 Hej allihopa! Jag jobbar på Storan på en klubb med enbart akustisk musik: http://storan.sami.se/ titta på konserter och sedan kompledigt. Hursomhelst så har turen kommit till Kjell Höglund att gästa och jag har det oerhörda nöjet att bjuda in er Euphonia-medlemmar gratis på denna klubb ikväll. Även Johan Johansson och Dan-Viktor(vislegenden) kommer att förgylla kvällen. Hör gärna av er som vill gå på en otroligt mysig akustisk afton på Storan ikväll 10/5-05. Slå en signal så sätter jag upp er på gästlistan. Tomas 0739-244428 Quote
David Posted May 10, 2005 Posted May 10, 2005 Ett stort tack för erbjudandet synd bara att man själv ska jobba och sedan har jag ju tyvärr en bit att köra också Men som sagt tack så mycket och hoppas att det kommer fler tillfällen Quote
Govinda Posted May 11, 2005 Posted May 11, 2005 Tack en en gång Tomas! Jag ger Höglund fyra smajlis av fem möjliga Det är svårt att kritisera sådant som gör en glad Vi hörs Anders Quote
Recommended Posts