Bravo Posted May 8, 2005 Posted May 8, 2005 Följande tips hittade jag på HiFiForum och förmedlar det glatt vidare, pris i handeln för tidningen ”Audio” är ca. 65:-. Majnummret innehåller den första skivan med Toner och Frekvenser om jag förstår min obefintliga tyska rätt. En ny skiva i serien medföljer sedan i vartannat nummer så serien slutar i nr 1/06. Quote
Gebex Posted May 15, 2005 Posted May 15, 2005 Attans att jag inte kan tyska. Jag saknar verkligen Highfidelitys CD-skivor. Men detta verkar ju vara ännu bättre. Undrar hur det fungerar att öva öronen. Quote
Bravo Posted May 16, 2005 Author Posted May 16, 2005 Det blir till att konsultera ordboken. Jag misstänker att med hela serien komplett kan det bli riktigt intressant. Quote
Jakob_S Posted June 8, 2005 Posted June 8, 2005 Haha! Jag köpte tidningen innan jag såg tipset här! Jag fattar ingenting av vad som står i den, men jag har både den & skivan åtminstone! (Har en halvsyster som läst tyska i gymnasiet nu precis & ett ex som också är ganska duktig.. blir till att rådfråga dem + slå i ordbok! började själv häromveckan, men orkade bara ett stycke) //Jakob Quote
Recommended Posts