Jump to content

Recommended Posts

Guest om.s
Posted

Bestillte nevnte skive her forleden og hjem kom en kurious plate som er både uvanlig og sjarmerende med nevnte gruppe.

det hele er tapet under ett intervju med Steely Dan av nevnte dame som tydeligvis har ett radio show som heter piano jazz.

Her får man intervjuvet mellom hver låt, interessant og lærerikt for de som har interesse for nevnte gruppe.

Marian McPartland er forsåvidt også verdt ett bekjentskap som jazz pianistinne :) ........

Posted

Jag brukar lyssna till hennes radio-show via webradio, man kan hitta mer info på NPR's site.

Brukar lyssna till KNTU's utsändningar via Windows mediaplayer, inte mycket HiFi, men ganska bildande.. Kräver dock nått slags "bredband"...

/ptr

Posted

Jag undrar bara vilken skiva som är bäst med Marian McPartland....det finns ju så många att välja på. :?:

Guest om.s
Posted
Jag undrar bara vilken skiva som är bäst med Marian McPartland....det finns ju så många att välja på.  :?:

Marian McPartland "at the hickory house" er en skive jeg har hatt glede av gjennom flere år, siden falt hun litt bort til jeg så henne igjen med SD.

Men som intro vil jeg kunne anbefale nevnte...