Gizmologic Posted April 29, 2005 Posted April 29, 2005 Hej, Säljer min nästan oanvända Unison Research S8 integrerade förstärkare. Detta är en Special Edition med silver moder kort! Även custom transformatorer. Volymfjärr i trä! Stärkaren har gått någonstans mellan 20-40 timmar sedan den packades upp.. Helt ljuvlig, dock har jag beslutat att köra bi-amping till mina magnetostater, och söker därför ett nytt hem för honom Naturligtvis är all emballage original liksom manualer etc.. List priset är 49.000:- Jag vill gärna ha 24.500:- Om ni är intresserade kan ni skicka ett PM eller skicka ett mail till: gizmologic@gmail.com Ni kan även ringa mig: 0708-128681 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.