Bravo Posted April 29, 2005 Posted April 29, 2005 Jag funderar på att skaffa BDR-pucken, men begriper mig inte på förpackningarna. Gällande konerna så är de förpackade om 3 eller 4, dock hittar jag inget om underläggen. Säljes de styckevis? Quote
Timbre™ Posted April 29, 2005 Posted April 29, 2005 De ordinarie puckarna är också förpackade tre eller fyra. Quote
Bravo Posted April 29, 2005 Author Posted April 29, 2005 Tack! Var kan de köpas i Stockholmsområdet? Quote
sker Posted April 29, 2005 Posted April 29, 2005 >Bravo Vet att Sontec har haft BDR och enligt PL-Audio:s hemsida ska Sontec ha dem i sitt sortiment Quote
ribbon Posted April 29, 2005 Posted April 29, 2005 Undrar om inte ultimate i vimmerby säljer dom(har gjort det tidigare vet jag) /ribbon Quote
K-man Posted April 29, 2005 Posted April 29, 2005 Hmm...nej, det kan jag inte påminna mig om..kan iofs ha misssat, det fanns så mycket annat att titta på! Då där fanns flera saker ur PL-audios sortiment kan de säkert leverera...men Vimmerby är inte så nära Stockholm ändå , känns mer Småland...men om man vill ha BDR i Småland, så har jag iallafall sett BDR hos Lasse på Balance. \\K-man Quote
Bravo Posted April 30, 2005 Author Posted April 30, 2005 Tack grabbar, de annonserar inte på nätet i alla fall, annat än "Stereo-Karlstad". Quote
Recommended Posts