Jan Posted April 28, 2005 Posted April 28, 2005 Efter længere tids sygdom døde Steen Duelund den 26. april. Mine tanker går til hans familie og venner. Vi er mange der vil huske Steen som den ildsjæl, entusiast, opfinder og rebel, der turde gå de etablerede midt imod. Med masser af anderledes idéer har han inspireret mange og medvirket i såvel kommercielle projekter som hjulpet utallige hifi-interesserede til en ny forståelse af hvordan det kan gøres. Vi er mange der vil savne hans input og provokationer, men heldigvis lever hans idéer videre. Med Steens eget motto i ørerne "aldrig færdig – altid på vej" er jeg sikker på at han fortsætter sit virke, der hvor han befinder sig nu. Jeg ser ham tydeligt for mig, hvordan han med stor begejstring forklarer alle englene hvordan en harpe RIGTIGT skal lyde. http://www.steenduelund.dk Quote
Timbre™ Posted April 28, 2005 Posted April 28, 2005 Ett besök på Sten Duelunds hemsida visar att verksamheten har omfattat mer hifi än vad kanske de flesta av oss känner till. Kan bara instämma i Jans ord. Quote
Bravo Posted April 29, 2005 Posted April 29, 2005 Tog ett tag innan poletten föll ned. Jo det är lika tragiskt varje gång en entusiast försvinner, en förlust! De är inte många och alla behövs. Quote
Vogue Posted April 29, 2005 Posted April 29, 2005 Ja verden har mistet en stor kompromisløs hifi-tænker. Facinerende at følge hans arbjede og konstruktioner. 2 min. tystnad herfra. Vogue Quote
Recommended Posts