Amadeus Posted April 25, 2005 Posted April 25, 2005 Hejsan, Jeg vil lige fortælle at I svenskere kan være mycket stolte over at I har Real Group vokal-ensemble Det var absolut verdensklasse! Der var total kontrol og flot intonation i alle registre. Det var en stor oplevelse at høre dem live! Er der nogen, der kan anbefale en god cd med denne gruppe? hilsen Malthe Quote
eliot Posted April 25, 2005 Posted April 25, 2005 Jag hörde The Real Group hos en kompis och han hade flera CD-skivor med gruppen. Den som jag valde och som jag gillar skarpt är "Varför får man inte bara vara som man är ?" från -94. Kostar 79 kr på Ginza! Hälsningar, Eliot Quote
Bravo Posted April 26, 2005 Posted April 26, 2005 Ja dom är duktiga, skall titta närmare på den skivan eliot. Quote
Timbre™ Posted April 26, 2005 Posted April 26, 2005 The Real Group har jobbat ihop med Van Morrison enligt hemsidan... :cool: Quote
K-man Posted April 26, 2005 Posted April 26, 2005 Vissa av deras produktioner bjuder på väldigt trevliga hifiupplevelser utöver deras högkvalitativa musikaliska framförande! Två goda ting! Brukar vara ganska lekfulla live... \\K-man Quote
Amadeus Posted April 26, 2005 Author Posted April 26, 2005 Jeg vil prøve at få fat i de cd'er I nævner. Jeg kunne godt forestille mig at de lydmæssigt er mycket velproducerede. De lavede for resten en flot udgave af Waltz for Debbie - den kom så til at hedde "Monica's Vals" -- fordi Monica Zetterlund jo i sin tid indspillede den sammen med Bill Evans... Quote
Recommended Posts