mikael2 Posted April 21, 2005 Posted April 21, 2005 Fick Stereophile idag och noterade Sound by Singers annons inför Home Entertainment EXPO 2005 mässan. Där ska de visa DCS P5I SACD/CD-spelare, DCS DAC5e dac samt DCS T5e SACD/CD-transport. Alla US debuterar. Har nån läst något om dessa prylar eller hört vad det är? Det låter ju som att det ska vara SACD flerkanalsgrejor :cool: Inget hittade jag på dCS hemsida??? Quote
eliot Posted April 21, 2005 Posted April 21, 2005 Jag har hört rykten att det skall komma nya prylar från dCS - men det är också allt Beteckningen på DAC'en påminner om emmlabs: DAC6e :clown: /Eliot Quote
mikael2 Posted April 21, 2005 Author Posted April 21, 2005 Jo jag undrade först om det kunde vara ett tryckfel och att det skulle stå EMM Lab Quote
juha Posted April 21, 2005 Posted April 21, 2005 I något nr sedan i Stereophile stog det något om nya produkter från Dcs, så helt fel är det inte Quote
Recommended Posts