secanbj Posted Wednesday at 12:09 Posted Wednesday at 12:09 Vi börjar starkt Sammy, lindome, Govinda and 11 others 14 Quote
AlfaGTV Posted Wednesday at 12:35 Posted Wednesday at 12:35 Underbart, både mat o dryck! Kör hårt grabbar, varannan helrör heter det väl i dessa sammanhang? calle_jr and lindome 2 Quote
Engelholm Audio Posted Wednesday at 12:42 Posted Wednesday at 12:42 6 minutes ago, AlfaGTV said: Underbart, både mat o dryck! Kör hårt grabbar, varannan helrör heter det väl i dessa sammanhang? Betyder helrör 300B eller KT120? AlfaGTV and Sammy 2 Quote
lindome Posted Wednesday at 14:21 Posted Wednesday at 14:21 Next stop Copenhagen New Order, Shamrock and figge 3 Quote
secanbj Posted Wednesday at 18:57 Author Posted Wednesday at 18:57 Äntligen framme bigblue, Josaa, Apexorca and 5 others 8 Quote
byZan Posted Wednesday at 19:10 Posted Wednesday at 19:10 Lika gott som i München eller kanske godare? calle_jr 1 Quote
lindome Posted Wednesday at 20:26 Posted Wednesday at 20:26 9 hours ago, byZan said: Lika gott som i München eller kanske godare Detta var en fläskschnitzel, inte lika bra som kalv. Men ändå en jävligt bra schnitzel på ett riktigt hak som heter Schnitzelwirt. Apexorca and byZan 2 Quote
calle_jr Posted Thursday at 05:04 Posted Thursday at 05:04 9 hours ago, byZan said: Lika gott som i München eller kanske godare? Det kan finnas ett samband med att det kallas wienerschnitzel Var ska mässan vara? Quote
secanbj Posted Thursday at 07:53 Author Posted Thursday at 07:53 8 minuter till insläpp YYZ, plind, bigblue and 1 other 4 Quote
secanbj Posted Thursday at 08:21 Author Posted Thursday at 08:21 Första anhalt Marten Shift hifi, Håkan64, Sammy and 7 others 10 Quote
secanbj Posted Thursday at 08:52 Author Posted Thursday at 08:52 Martenrummet gör en ju sällan besviken. Leif spelar bra musik och deras anläggning har järnkoll på musiken Sammy, Apexorca and Govinda 3 Quote
lindome Posted Thursday at 08:53 Posted Thursday at 08:53 Vitus och Göbel brukar spela bra, så även i år. Close up: Shift hifi, P-pan, Apexorca and 2 others 5 Quote
secanbj Posted Thursday at 09:09 Author Posted Thursday at 09:09 Nästa anhalt är Silbaton. Alltid kul att se vad de tagit med för högtalare LISTEN TO MUSIC 1 Quote
lindome Posted Thursday at 09:14 Posted Thursday at 09:14 Silbatone och Western Electric Govinda, bigblue, Apexorca and 7 others 10 Quote
secanbj Posted Thursday at 09:21 Author Posted Thursday at 09:21 Kharma med tillhörande kylskåp Apexorca, P-pan, LISTEN TO MUSIC and 2 others 4 1 Quote
secanbj Posted Thursday at 09:34 Author Posted Thursday at 09:34 Cessaro, här fick vi lite förhoppningar om tape, då det stod två Studermaskiner laddade. Men än så länge är det vinyl som spelas edit, Ulrik såg till att det även blev band 😎 nu händer det grejjer Shift hifi, plind, AlfaGTV and 8 others 10 1 Quote
P-pan Posted Thursday at 09:59 Posted Thursday at 09:59 Snygga bilder ... och farliga. Ena stunden är man färdig inför att råna banken och i den andra så blir jag plötsligt vääääldigt törstig. Ingen stress men för vetskap så sitter jag med fingret på knappen märkt...F5 Terminator and AlfaGTV 1 1 Quote
secanbj Posted Thursday at 10:40 Author Posted Thursday at 10:40 @bigblue’s rum. Här spelar de nästan alltid bra musik. Bra sväng bigblue, Apexorca, P-pan and 2 others 5 Quote
secanbj Posted Thursday at 10:44 Author Posted Thursday at 10:44 Hasse, LISTEN TO MUSIC, Apexorca and 3 others 6 Quote
lindome Posted Thursday at 10:45 Posted Thursday at 10:45 Ny aktiv högtalare från Gryphon Bra musik med Booker T. Apexorca, figge, LISTEN TO MUSIC and 2 others 5 Quote
byZan Posted Thursday at 10:53 Posted Thursday at 10:53 Vilken rivstart på rapporteringen från mässan i Wien, ni hade ju inte ens kommit in innan ni började, bra jobbat och mycket uppskattat lindome and Hasse 1 1 Quote
lindome Posted Thursday at 11:02 Posted Thursday at 11:02 WLM i ett trivsamt rum med egen elektronik och ett par högtalare jag inte sett förut. Dynamiskt Apexorca, P-pan, Sammy and 2 others 5 Quote
lindome Posted Thursday at 12:37 Posted Thursday at 12:37 Ojas med moddade Klipsch horn. Technics 1210 G och Ortofon SPU. Låter väldigt bra🙏 I en container utanför mässan Bra högtalare helt klart. Apexorca, LISTEN TO MUSIC, plind and 3 others 6 Quote
byZan Posted Thursday at 12:39 Posted Thursday at 12:39 2 minutes ago, lindome said: I en container utanför mässan Quote
lindome Posted Thursday at 14:02 Posted Thursday at 14:02 Sååå bra😎 Ben Webster Soulville ishoot, Apexorca, byZan and 1 other 4 Quote
lindome Posted Thursday at 14:09 Posted Thursday at 14:09 Kaiser Kawero brukar vara en favorit, låter fantastiskt även i år. De spelar i ett litet rum i Hall 5. Närbild Apexorca, deerhunt, Perfect sense and 6 others 8 1 Quote
ishoot Posted Thursday at 16:01 Posted Thursday at 16:01 3 hours ago, lindome said: Ojas med moddade Klipsch horn. Technics 1210 G och Ortofon SPU. Låter väldigt bra🙏 I en container utanför mässan P-pan and LISTEN TO MUSIC 2 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.