AlfaGTV Posted June 3 Posted June 3 Underbart, både mat o dryck! Kör hårt grabbar, varannan helrör heter det väl i dessa sammanhang? calle_jr and lindome 2 Quote
Engelholm Audio Posted June 3 Posted June 3 6 minutes ago, AlfaGTV said: Underbart, både mat o dryck! Kör hårt grabbar, varannan helrör heter det väl i dessa sammanhang? Betyder helrör 300B eller KT120? Sammy and AlfaGTV 2 Quote
secanbj Posted June 3 Author Posted June 3 Äntligen framme Daniel, bigblue, Sammy and 7 others 10 Quote
lindome Posted June 3 Posted June 3 9 hours ago, byZan said: Lika gott som i München eller kanske godare Detta var en fläskschnitzel, inte lika bra som kalv. Men ändå en jävligt bra schnitzel på ett riktigt hak som heter Schnitzelwirt. Apexorca and byZan 2 Quote
calle_jr Posted June 4 Posted June 4 9 hours ago, byZan said: Lika gott som i München eller kanske godare? Det kan finnas ett samband med att det kallas wienerschnitzel Var ska mässan vara? Quote
secanbj Posted June 4 Author Posted June 4 8 minuter till insläpp Ivery, YYZ, plind and 1 other 4 Quote
secanbj Posted June 4 Author Posted June 4 Första anhalt Marten plind, Sammy, Ivery and 8 others 11 Quote
secanbj Posted June 4 Author Posted June 4 Martenrummet gör en ju sällan besviken. Leif spelar bra musik och deras anläggning har järnkoll på musiken Govinda, Apexorca and Sammy 3 Quote
lindome Posted June 4 Posted June 4 Vitus och Göbel brukar spela bra, så även i år. Close up: Apexorca, Håkan64, P-pan and 3 others 6 Quote
secanbj Posted June 4 Author Posted June 4 Nästa anhalt är Silbaton. Alltid kul att se vad de tagit med för högtalare LISTEN TO MUSIC 1 Quote
lindome Posted June 4 Posted June 4 Silbatone och Western Electric Håkan64, calle_jr, Apexorca and 8 others 11 Quote
secanbj Posted June 4 Author Posted June 4 Kharma med tillhörande kylskåp LISTEN TO MUSIC, P-pan, calle_jr and 3 others 5 1 Quote
secanbj Posted June 4 Author Posted June 4 Cessaro, här fick vi lite förhoppningar om tape, då det stod två Studermaskiner laddade. Men än så länge är det vinyl som spelas edit, Ulrik såg till att det även blev band 😎 nu händer det grejjer Håkan64, calle_jr, figge and 9 others 11 1 Quote
P-pan Posted June 4 Posted June 4 Snygga bilder ... och farliga. Ena stunden är man färdig inför att råna banken och i den andra så blir jag plötsligt vääääldigt törstig. Ingen stress men för vetskap så sitter jag med fingret på knappen märkt...F5 calle_jr, Terminator and AlfaGTV 2 1 Quote
secanbj Posted June 4 Author Posted June 4 @bigblue’s rum. Här spelar de nästan alltid bra musik. Bra sväng P-pan, Håkan64, bigblue and 2 others 5 Quote
lindome Posted June 4 Posted June 4 Ny aktiv högtalare från Gryphon Bra musik med Booker T. Daniel, P-pan, Håkan64 and 4 others 7 Quote
byZan Posted June 4 Posted June 4 Vilken rivstart på rapporteringen från mässan i Wien, ni hade ju inte ens kommit in innan ni började, bra jobbat och mycket uppskattat Hasse, calle_jr and lindome 2 1 Quote
lindome Posted June 4 Posted June 4 WLM i ett trivsamt rum med egen elektronik och ett par högtalare jag inte sett förut. Dynamiskt Sammy, Håkan64, calle_jr and 3 others 6 Quote
lindome Posted June 4 Posted June 4 Ojas med moddade Klipsch horn. Technics 1210 G och Ortofon SPU. Låter väldigt bra🙏 I en container utanför mässan Bra högtalare helt klart. Apexorca, hogen, Sammy and 6 others 9 Quote
lindome Posted June 4 Posted June 4 Sååå bra😎 Ben Webster Soulville ishoot, byZan, Apexorca and 2 others 5 Quote
lindome Posted June 4 Posted June 4 Kaiser Kawero brukar vara en favorit, låter fantastiskt även i år. De spelar i ett litet rum i Hall 5. Närbild bigblue, deerhunt, LISTEN TO MUSIC and 6 others 8 1 Quote
ishoot Posted June 4 Posted June 4 3 hours ago, lindome said: Ojas med moddade Klipsch horn. Technics 1210 G och Ortofon SPU. Låter väldigt bra🙏 I en container utanför mässan P-pan, LISTEN TO MUSIC and lindvall 3 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.