ukiro Posted Wednesday at 08:24 Posted Wednesday at 08:24 I morgon drar mässan i Wien igång, eller kanske man ska säga mässorna: Det är två (1, 2) relativt stora komplementmässor plus ett fjärde arrangemang med en rad tunga märken. Är det någon från forumet som åker ner? Jag kommer vara där som representant för Stereophile, som jag numera skriver för. (Ja, Stereophile har numera en inte bara europeisk men faktiskt Svensk skribent.) Mitt uppdrag är video, där jag ska försöka filma så många nyheter som möjligt för Stereophiles Youtube-kanal. Prenumerera gärna där så kan ni följa mässan den vägen. Och om du är på plats, säg hej! SOUND BY VINYL, shaft, P-pan and 16 others 18 1 Quote
Daniel Posted Wednesday at 08:37 Posted Wednesday at 08:37 Absolut. Vi ses där. Lycka till med nya gigget. Historiskt med en svensk Stereophile journalist. ukiro 1 Quote
fredrik Posted Wednesday at 09:06 Posted Wednesday at 09:06 Vad roligt med en svensk skribent för Stereophile. Läste precis recensionen av Devialet Astra 👍 ukiro 1 Quote
lindome Posted Wednesday at 09:26 Posted Wednesday at 09:26 Väskan är packad och flyget går i em Shamrock, Ivery, calle_jr and 1 other 4 Quote
calle_jr Posted Wednesday at 10:12 Posted Wednesday at 10:12 This means nothing to me! Oh, Vienna... AlfaGTV, Double A, YYZ and 3 others 1 5 Quote
gurkan Posted Wednesday at 11:14 Posted Wednesday at 11:14 Åker ner , torsdag morgon. P-pan and Perfect sense 2 Quote
Double A Posted Thursday at 04:52 Posted Thursday at 04:52 18 hours ago, calle_jr said: This means nothing to me! Oh, Vienna... En klassiker ju! ❤️ Ha det så trevligt alla ni som besöker mässan😊 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.