ukiro Posted June 3 Posted June 3 I morgon drar mässan i Wien igång, eller kanske man ska säga mässorna: Det är två (1, 2) relativt stora komplementmässor plus ett fjärde arrangemang med en rad tunga märken. Är det någon från forumet som åker ner? Jag kommer vara där som representant för Stereophile, som jag numera skriver för. (Ja, Stereophile har numera en inte bara europeisk men faktiskt Svensk skribent.) Mitt uppdrag är video, där jag ska försöka filma så många nyheter som möjligt för Stereophiles Youtube-kanal. Prenumerera gärna där så kan ni följa mässan den vägen. Och om du är på plats, säg hej! Sammy, Double A, conan and 17 others 19 1 Quote
Daniel Posted June 3 Posted June 3 Absolut. Vi ses där. Lycka till med nya gigget. Historiskt med en svensk Stereophile journalist. ukiro 1 Quote
fredrik Posted June 3 Posted June 3 Vad roligt med en svensk skribent för Stereophile. Läste precis recensionen av Devialet Astra 👍 ukiro 1 Quote
lindome Posted June 3 Posted June 3 Väskan är packad och flyget går i em calle_jr, Ivery, Shamrock and 1 other 4 Quote
calle_jr Posted June 3 Posted June 3 This means nothing to me! Oh, Vienna... Shamrock, Double A, YYZ and 3 others 1 5 Quote
Double A Posted June 4 Posted June 4 18 hours ago, calle_jr said: This means nothing to me! Oh, Vienna... En klassiker ju! ❤️ Ha det så trevligt alla ni som besöker mässan😊 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.