RENE Posted April 7, 2005 Author Posted April 7, 2005 Nya multispelare från Audio-Aero <{POST_SNAPBACK}> Nej den er jeg ved at være træt af vente på , jeg vil også kun ligge min ild til ders Multi maskine . Quote
RENE Posted April 7, 2005 Author Posted April 7, 2005 Jag vet !! Det är en Bluenote Stibbert, eller ? <{POST_SNAPBACK}> Quote
Jan Posted April 7, 2005 Posted April 7, 2005 <{POST_SNAPBACK}> Jeg vet! Der er en av Renes vanlige kasser med elektronikk! Om du pakker den helt ud er det mycket lättere at gissa vad det är Quote
RENE Posted April 7, 2005 Author Posted April 7, 2005 Jeg vet! Der er en av Renes vanlige kasser med elektronikk! Om du pakker den helt ud er det mycket lättere at gissa vad det är <{POST_SNAPBACK}> ja øv , men jeg lover de næste 300kg der kommer hjem gætter i aldrig . [ Quote
RENE Posted April 7, 2005 Author Posted April 7, 2005 Det är en Stibbert och inget annat !!!! <{POST_SNAPBACK}> Quote
RENE Posted April 7, 2005 Author Posted April 7, 2005 slut . lyden ja , nu skal den brænde ind , men bare ud af pakken så er jeg lidt overrasket . nu skal den op mod AE og Audia , så skal der vælges da jeg kun har to pladser til cd , jeg har købt et nyt rack et svensk mærke og venter på det . Quote
Bravo Posted April 8, 2005 Posted April 8, 2005 Ser råbrutal ut, vad väger den utan pakke? Är den på 300kg? Quote
RENE Posted April 8, 2005 Author Posted April 8, 2005 Ser råbrutal ut, vad väger den utan pakke? Är den på 300kg? <{POST_SNAPBACK}> Ja den må vente , får i dag også . Quote
Recommended Posts