Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nu är det dags för mässmiddag igen, är ni sugna så ni välkomna att anmäla er här.

Belgobaren traditionsenligt eller?

Jag förbokar så vi vet att vi får plats och önskar såklart alla välkomna, nya som gamla deltagare.

Bord bokat och konfirmerat!

Här är en länk till menyerna som de helst vill ha några dagar innan https://www.belgobaren.se/menyer/

/byZan

Anmälda;

@byZan -

@P-pan -

@YYZ -

@Audionet

@Harryup -

@JWE

@Apogee993 -

@eliot - 

Mats Torkelsson -   

Posted

En liten påminnelse eller om ni missat att anmäla er.

Valda menyer tar vi några dagar innan det är dags, det räcker för kökets planering.

Posted
2 hours ago, byZan said:

En liten påminnelse eller om ni missat att anmäla er.

Valda menyer tar vi några dagar innan det är dags, det räcker för kökets planering.

Är det inga "sörlänningar" som lockas till hufvudstaden? "Bästkusten" är också underrepresenterade i detta sammanhang.

Euphonia planerar inget officiellt deltagande detta år, men jag lovar att iaf bära min Euphonia-piké, åtminstone en dag!

Så ser du mig, hälsa gärna! 🥰 👍🏻

Posted
9 hours ago, AlfaGTV said:

Är det inga "sörlänningar" som lockas till hufvudstaden? "Bästkusten" är också underrepresenterade i detta sammanhang.

Euphonia planerar inget officiellt deltagande detta år, men jag lovar att iaf bära min Euphonia-piké, åtminstone en dag!

Så ser du mig, hälsa gärna! 🥰 👍🏻

Kan nog bero lite på att detta infaller under sportlovsveckan här nere på Bästkusten, om man nu är inne på sånt…😊

• 2 weeks later...
Posted
On 2026-01-12 at 20:01, byZan said:

Nu är det dags för mässmiddag igen, är ni sugna så ni välkomna att anmäla er här.

Belgobaren traditionsenligt eller?

Jag förbokar så vi vet att vi får plats och önskar såklart alla välkomna, nya som gamla deltagare.

Bord bokat och konfirmerat!

Här är en länk till menyerna som de helst vill ha några dagar innan https://www.belgobaren.se/menyer/

/byZan

Anmälda;

@byZan -

@P-pan -

@YYZ -

@AlfaGTV -

@Audionet

@Harryup -

@JWE

@Apogee993

Ledsen, men jag står över käket! Det är ju alla hjärtans, så ngn annan får min uppmärksamhet! 

Men jag kikar gärna in på en bira lite senare om det är ngn kvar! 

Posted
10 hours ago, AlfaGTV said:

Ledsen, men jag står över käket! ... så ngn annan får min uppmärksamhet! 

Nu känns det verkligen som att du tänker vara otrogen... på RIKTIGT :shocked:  

Posted

Jag vill anmäla mig och Mats Torkelson till middag på Bejgobaren

där vi önskar äta moules frites, men denna gång vill vi ha musslor utan grädde på, det är något de aldrig har i Bryssel! Jag kommer i nuläget inte på vad jag skall välja !

Posted

Jag har bett om att få slippa att förbeställa maten i år, bara för att ni ska slippa våndas eller kanske på plats bli sugen på något annat? 

Jag avvaktar besked och återkommer med svar på min fråga.

DET GÅR BRA FÖR OSS ATT BESTÄLLA PÅ PLATS:sunglasses:

Posted
3 hours ago, eliot said:

Jag vill ha Moule Marine’- det Belgobaren kallar Marinera 

Vi beställer på plats så säg det till servitören😉

Posted

Den traditionella hifi-middagen närmar sig och det finns platser kvar för er som glömt att anmäla er. Jag skickar in antalet personer som bekräftelse på hur många vi blir först under torsdagen.

Om jag är rätt underrättad så stänger mässan kl 17 och vi har bord fr 18, men de har en bar där man kan ta en öl och invänta platserna. Nu ligger både hotellen och Belgobaren inom ett stenkast så känn ingen stress.

Ni ska känna er välkomna!

/byZan