byZan Posted January 12 Posted January 12 Nu är det dags för mässmiddag igen, är ni sugna så ni välkomna att anmäla er här. Belgobaren traditionsenligt eller? Jag förbokar så vi vet att vi får plats och önskar såklart alla välkomna, nya som gamla deltagare. Bord bokat och konfirmerat! Här är en länk till menyerna som de helst vill ha några dagar innan https://www.belgobaren.se/menyer/ /byZan Anmälda; @byZan - @P-pan - @YYZ - @Audionet - @Harryup - @JWE - @Apogee993 - @eliot - Mats Torkelsson - AlfaGTV and P-pan 2 Quote
P-pan Posted January 12 Posted January 12 Självklart kör vi Belgobaren nu när det dessutom blir så nära från själva mässan. Jag anmäler mig direkt. byZan 1 Quote
byZan Posted January 22 Author Posted January 22 En liten påminnelse eller om ni missat att anmäla er. Valda menyer tar vi några dagar innan det är dags, det räcker för kökets planering. AlfaGTV 1 Quote
AlfaGTV Posted January 22 Posted January 22 2 hours ago, byZan said: En liten påminnelse eller om ni missat att anmäla er. Valda menyer tar vi några dagar innan det är dags, det räcker för kökets planering. Är det inga "sörlänningar" som lockas till hufvudstaden? "Bästkusten" är också underrepresenterade i detta sammanhang. Euphonia planerar inget officiellt deltagande detta år, men jag lovar att iaf bära min Euphonia-piké, åtminstone en dag! Så ser du mig, hälsa gärna! 🥰 👍🏻 Audionet and byZan 2 Quote
byZan Posted January 22 Author Posted January 22 1 minute ago, AlfaGTV said: men jag lovar att iaf bära min Euphonia-piké Bra initiativ där Angående och till utomsocknes så vill jag bara säga att vi Stockholmare skärper till oss så att uppfattningarna om oss inte stämmer, vi är jättesnälla och jätte sociala AlfaGTV, Audionet, VoicesInMyHead and 1 other 2 2 Quote
Azur Posted January 22 Posted January 22 9 hours ago, AlfaGTV said: Är det inga "sörlänningar" som lockas till hufvudstaden? "Bästkusten" är också underrepresenterade i detta sammanhang. Euphonia planerar inget officiellt deltagande detta år, men jag lovar att iaf bära min Euphonia-piké, åtminstone en dag! Så ser du mig, hälsa gärna! 🥰 👍🏻 Kan nog bero lite på att detta infaller under sportlovsveckan här nere på Bästkusten, om man nu är inne på sånt…😊 Quote
byZan Posted January 23 Author Posted January 23 Jo jag vet att ni har sportlov i samband med mässan i Sthlm. Men jag tänker såhär; - en ompriotering någon gång tycker iaf jag vore kul😉 P-pan, figge, Azur and 1 other 4 Quote
JWE Posted January 24 Posted January 24 Kan meddela att åtminstone en norrbottning kommer ner och jag ansluter gärna till middagen! byZan, P-pan, new order and 2 others 4 1 Quote
Apogee993 Posted January 25 Posted January 25 Ny medlem här, nära stockholm, anmäler mig till middagen på Belgobar, Mvh Apogee993 byZan, P-pan, JWE and 1 other 4 Quote
byZan Posted January 25 Author Posted January 25 Välkommen @Apogee993 till både Euphonia och Belgobaren Quote
AlfaGTV Posted February 3 Posted February 3 On 2026-01-12 at 20:01, byZan said: Nu är det dags för mässmiddag igen, är ni sugna så ni välkomna att anmäla er här. Belgobaren traditionsenligt eller? Jag förbokar så vi vet att vi får plats och önskar såklart alla välkomna, nya som gamla deltagare. Bord bokat och konfirmerat! Här är en länk till menyerna som de helst vill ha några dagar innan https://www.belgobaren.se/menyer/ /byZan Anmälda; @byZan - @P-pan - @YYZ - @AlfaGTV - @Audionet - @Harryup - @JWE - @Apogee993 - Ledsen, men jag står över käket! Det är ju alla hjärtans, så ngn annan får min uppmärksamhet! Men jag kikar gärna in på en bira lite senare om det är ngn kvar! byZan and P-pan 1 1 Quote
P-pan Posted February 3 Posted February 3 10 hours ago, AlfaGTV said: Ledsen, men jag står över käket! ... så ngn annan får min uppmärksamhet! Nu känns det verkligen som att du tänker vara otrogen... på RIKTIGT AlfaGTV and byZan 1 1 Quote
Josaa Posted February 3 Posted February 3 Tyvärr, har beställd helgkasse från Miss Voon för att dinera med annan 🧡 byZan 1 Quote
eliot Posted February 5 Posted February 5 Jag vill anmäla mig och Mats Torkelson till middag på Bejgobaren där vi önskar äta moules frites, men denna gång vill vi ha musslor utan grädde på, det är något de aldrig har i Bryssel! Jag kommer i nuläget inte på vad jag skall välja ! byZan 1 Quote
byZan Posted February 6 Author Posted February 6 Jag har bett om att få slippa att förbeställa maten i år, bara för att ni ska slippa våndas eller kanske på plats bli sugen på något annat? Jag avvaktar besked och återkommer med svar på min fråga. DET GÅR BRA FÖR OSS ATT BESTÄLLA PÅ PLATS Quote
eliot Posted February 7 Posted February 7 Jag vill ha Moule Marine’- det Belgobaren kallar Marinera Quote
byZan Posted February 7 Author Posted February 7 3 hours ago, eliot said: Jag vill ha Moule Marine’- det Belgobaren kallar Marinera Vi beställer på plats så säg det till servitören😉 Quote
byZan Posted February 9 Author Posted February 9 Den traditionella hifi-middagen närmar sig och det finns platser kvar för er som glömt att anmäla er. Jag skickar in antalet personer som bekräftelse på hur många vi blir först under torsdagen. Om jag är rätt underrättad så stänger mässan kl 17 och vi har bord fr 18, men de har en bar där man kan ta en öl och invänta platserna. Nu ligger både hotellen och Belgobaren inom ett stenkast så känn ingen stress. Ni ska känna er välkomna! /byZan JWE 1 Quote
YYZ Posted Friday at 17:48 Posted Friday at 17:48 Förbaskade förkylning! Jag måste tyvärr avstå hela helgen. Ha det så trevligt! 👍 byZan and P-pan 2 Quote
P-pan Posted Friday at 18:06 Posted Friday at 18:06 16 minutes ago, YYZ said: Jag måste tyvärr avstå hela helgen. Ha det så trevligt! 👍 Jag lovar att göra det bästa jag kan med kameran så att det känns som att du "nästan" var där Krya på dig så länge. figge, byZan, YYZ and 2 others 3 2 Quote
byZan Posted Sunday at 17:25 Author Posted Sunday at 17:25 Tack för en trevlig kväll, en kväll de förkylda tyvärr missade men den återkommer säkert vid nästa mässa👍 P-pan 1 Quote
Recommended Posts