K-man Posted August 20, 2025 Posted August 20, 2025 Har ett par slutsteg som har gett upp så sakteliga...båda två på samma sätt med en tids mellanrum, gissar på att det behövs bytas ngn del som åldrats/torkats eller så....men, har forumet koll på någon reparatör i Göteborgsområdet som man skulle kunna testa med? När man söker verkar det mest vara på lite längre avstånd från Götet? Tips ngn? Eller om det rent utav är ngn på forumet som skulle vilja sig på det så....självklart mot ersättning isf. Vänligen \\K-man Quote
Perfect sense Posted August 20, 2025 Posted August 20, 2025 Här har du lösningen: https://www.service-partner.se/ / Marcus K-man and AlfaGTV 2 Quote
K-man Posted August 21, 2025 Author Posted August 21, 2025 Ja, den borde funka! Undra varför inte den dykt upp…har nog stoppat på att jag sett Beo-loggan… Tack för tips! Quote
Richard Posted August 21, 2025 Posted August 21, 2025 Jag har lämnat in ett försteg där. Mycket väl utfört arbete till en rimlig peng. Perfect sense and K-man 2 Quote
bigblue Posted August 22, 2025 Posted August 22, 2025 Kan bara hålla med. Har själv haft god hjälp av Martin (ägaren) på Service Partner som löst både stort och smått. Perfect sense and K-man 2 Quote
Azur Posted August 22, 2025 Posted August 22, 2025 Service Partner är kanon. Jag har haft två McIntosh slutsteg inne där för reparation och båda gångerna har de löst allt smidigt och till en rimlig peng (även om båda var försäkringsärenden). K-man 1 Quote
deerhunt Posted August 22, 2025 Posted August 22, 2025 Ursäkta om jag hijackar tråden lite, men jag har i princip samma fråga. Det gäller ett Krellslutsteg och jag tänkte att Elektronikcentrum som skriver att de servar Krell vore en lämplig verkstad. Nån som har (bra) erfarenhet av dem eller skulle ni rek Service Partner? Quote
Recommended Posts