VoicesInMyHead Posted June 12, 2025 Posted June 12, 2025 Kilgore, Daniel, LPL and 1 other 1 3 Quote
lindvall Posted June 12, 2025 Posted June 12, 2025 Jag visste han var ganska illa däran. Men ändå... Nitzer Ebb var kärlek vid första öronkastet. Något liknande hade jag i mitt 14-åriga liv aldrig hört. Vilken energi! Hur kan jag tycka detta är bra, han sjunger ju inte ens? Trummorna och synthbasgångarna och monotonin tog mitt unga hjärta med storm. Att höra texten och orden var sekundärt. Det var energin som fångade mig. Tidningen OKEJ! blev informationsförmedlare om bandet. "Bon Harris, farligt skinhead? Nej! Ofarlig synthare!" När jag med internets hjälp kollar upp "lyrics" i dag, så blir reaktionen "Jaha!, var det det han sjöng!". Quote
LPL Posted June 12, 2025 Posted June 12, 2025 Belief och Control I'm Here brukar komma fram när jag ska testa något. Låter inte Nitzer Ebb riktigt bra är det något fel på prylarna😊 lindvall 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.