Daniel Posted April 25, 2025 Posted April 25, 2025 Nu bär det återigen västerut. Inte till den brandgula hövdingens land 🤡utan till vårt kära grannland 🇳🇴. Så häng med på en liten resa med en kringströvande resenär i musikreproduktionens tjänst. deerhunt, P-pan, byZan and 9 others 10 2 Quote
Daniel Posted April 25, 2025 Author Posted April 25, 2025 Oslo visar upp fina färger. Sammy, calle_jr, Lasse and 2 others 5 Quote
figge Posted April 25, 2025 Posted April 25, 2025 49 minutes ago, Daniel said: Oslo visar upp fina färger. Trevligt med VårHub.🫶 Quote
Daniel Posted April 25, 2025 Author Posted April 25, 2025 Mycket trevligt. AlfaGTV, Ivery, P-pan and 1 other 4 Quote
P-pan Posted April 25, 2025 Posted April 25, 2025 7 hours ago, Daniel said: ... till vårt kära grannland 🇳🇴. Dubbelbottnade väskor med smuggel-kablar ?... Terminator and lindvall 2 Quote
Daniel Posted April 25, 2025 Author Posted April 25, 2025 2 hours ago, P-pan said: Dubbelbottnade väskor med smuggel-kablar ?... haha nej. De kollade lite på Odin Gold i säkerhetskontrollen, men släppte mig. 😃 Quote
Daniel Posted April 25, 2025 Author Posted April 25, 2025 Högtalarna uppställda inför helgen. P-pan, HansW, calle_jr and 1 other 4 Quote
AlfaGTV Posted April 25, 2025 Posted April 25, 2025 Ser ut att kunna heta "Carmel 3"? Och finsladdar har de fått också! Daniel 1 Quote
calle_jr Posted April 26, 2025 Posted April 26, 2025 13 hours ago, Daniel said: Mycket trevligt. Ja, det verkar så! Kan du berätta lite vad HifiHub är? Är det enbart en mötesplats eller är det en arrangör? Är det en branschsammanslagning? Vem deltar i sammankomster? Quote
Daniel Posted April 26, 2025 Author Posted April 26, 2025 Jag besöker alltså Hifihub som är en butik i Jessheim strax utanför Oslo. Butiken är en gammal villa som tidigare varit en antikhandlare. Verksamheten drivs av Henning och Øystein som tidigare har jobbat på butik inne i stan men som kände att det var dags att starta eget. Jag har jobbat med dem sedan starten och de säljer flera av Stylus märken i Norge. Den här helgen representerar jag YG med den nya Carmel 3. Minstingen i YG’s reference serie. Här i färgen Light Bronze. Jag har även med kablar från Nordost och skivspelare från Vertere. Helgerna hos Hifihub är alltid trevliga och välbesökta. Men mer om det lite senare. 🎶 P-pan, lindome, Håkan64 and 10 others 12 1 Quote
Daniel Posted April 27, 2025 Author Posted April 27, 2025 Det finns en del välbekanta märken i villan. Lasse, lindome, P-pan and 8 others 11 Quote
Daniel Posted April 28, 2025 Author Posted April 28, 2025 I Norge finns det ett helt annat intresse för hifi. Även de allra yngsta trotsade det fina vädret och tog bussen till Hifihub. Eller så var det för att Henning som är daglig ledare på hubben var så flitig med att servera bullar Shift hifi, lindvall, HansW and 5 others 8 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.