thli72 Posted February 24, 2025 Posted February 24, 2025 Gjorde idag nått jag BORDE gjort för flera år sedan. bytte "kuddar" på Mina Gradolurar. Inne på mitt 3e par original som efter nått år börjar smula isär o bara vara eländiga. . Kollade runt lite och denna gången fick det bli Dekoni kuddar. Passar perfekt, är skönare än original..låter bättre o dessa kommer hålla bättre. . o kostade samma som original. . varför har jag inte gjort detta innan?!? Dekoni Custom Velour replacement earpads for the Grado Headphones lindvall, Ivery and Kilgore 3 Quote
thli72 Posted February 24, 2025 Author Posted February 24, 2025 Förvånad hur "roligt" Grados lurar låter. . har saknat dom o nu blir jag sugen på nya 950S som man även kan byta kabel på Signature S950 – Grado Quote
Ivery Posted February 24, 2025 Posted February 24, 2025 5 hours ago, thli72 said: Passar perfekt, är skönare än original..låter bättre o dessa kommer hålla bättre. . Upplevde samma när jag köpte kuddar från Nyczaj Audio i Polen. Fast de hette något annat innan. Uppgraderade just fasta kabeln med en Furutechadapter. Väldig skillnad i kvalité mot billiga adaptrar som tappar greppet. Quote
Recommended Posts