byZan Posted January 7 Posted January 7 Helgen 15-16 Februari 2025 så kommer High End Mässan i Stockholm att gå av stapeln och i anslutning till den så är den traditionsenliga middagen på Belgobaren i planeringsstadiet. Jag skickar iväg en bokning idag för 10-15 pers så får vi se hur många vi blir? De vill gärna ha in förbeställda menyer och antal personer i ett tidigt skede. När: 15/2 prel. kl 18:00 Plats: Belgobaren Menyer: Menyer Skriv antingen direkt i tråden eller skicka ett PM om ni vill anmäla intresse så uppdaterar jag nedan. Anmälda: byZan- Moules Classic Calm - Moules Classic Bebop - Moules Classic Torbjörn - Belgobarens fisk- & skaldjursgryta Audionet - Moules Classic Torkel - Moules Classic Eliot- Moules Classic P-pan - Belgoburgare X - Väl mött! /byZan calle_jr 1 Quote
byZan Posted January 8 Author Posted January 8 Nu har jag efter ett bra påpekande ändrat datumet i inlägget så det stämmer med trådens namn, alltså den 15/2 /byZan Quote
byZan Posted January 8 Author Posted January 8 En tanke jag fick………. Om det är några som är intresserade och som kommer till Stockholm redan på fredagen så skulle jag kunna tänka mig att bjuda på några öl och lättare förtäring samt lite musik i några timmar. Tar gärna eventuell intresseanmälan via PM så slipper tråden bli så kladdig. /byZan Quote
byZan Posted January 9 Author Posted January 9 Har nu fått bekräftelse på att vi är välkomna /byZan Quote
torbjorn Posted January 9 Posted January 9 Torbjörn: Belgobarens fisk- & skaldjursgryta byZan 1 Quote
Audionet Posted January 10 Posted January 10 Flyg bokat. Jag väljer som vanligt 1kg Moule Classic. 😋 AlfaGTV and byZan 2 Quote
Bebop Posted January 10 Posted January 10 @Torkeloch @eliot kommer också och ha Moule frites classic byZan 1 Quote
byZan Posted Thursday at 07:03 Author Posted Thursday at 07:03 Nu är det en månad innan middagen serveras och ni har god tid att tänka över om ni vill vara med och så även val av meny. Jag skickar in beställningarna på mån-/tisdag i den veckan som är sagd så de får sina önskade uppgifter. /byZan Quote
Recommended Posts