P-pan Posted January 6 Posted January 6 Nu är jag riktigt tidigt ute kanske men vill ändå uppmärksamma alla om datumet för kommande Hi-fi mässa i Stockholm. Likt förra året så välkomnar jag alla som vill posta i tråden, både besökare, utställare och arrangör. Sen om det här blir den officiella mässtråden eller ej får vi väl se. Jag försöker hålla span och uppdaterar tråden vartefter jag får nys om saker som rör mässan. Alla utställare får mer än gärna lägga upp vad vi kan komma att få se och höra den 15-16 februari. Hoppas alla ni som inte kan eller inte planerar ett besök kan hänga med på lite försnack om inte annat. Väl mött... new order, triomio, calm and 9 others 12 Quote
P-pan Posted January 9 Author Posted January 9 Lite av en ny hemsida som det ser ut https://www.highendmassan.se/ Perfect sense 1 Quote
Perfect sense Posted January 9 Posted January 9 Vi ses - där vi har ett nytt och stort fint rum bokat i år / Marcus & co calm 1 Quote
Terminator Posted January 10 Posted January 10 Jag tänkte gå men kollade utställarlistan och fick för mig att den var kortare än tidigare år? Quote
Perfect sense Posted January 11 Posted January 11 17 hours ago, Terminator said: Jag tänkte gå men kollade utställarlistan och fick för mig att den var kortare än tidigare år? Målsättningen är att utöka med ytterligare en anläggning (hotell) i år vilket dock förutsätter att flera utställare väljer att medverka. Klara är redan fullbokat. / Marcus Terminator 1 Quote
Muffin Posted January 11 Posted January 11 17 minutes ago, Perfect sense said: Målsättningen är att utöka med ytterligare en anläggning (hotell) i år vilket dock förutsätter att flera utställare väljer att medverka. Klara är redan fullbokat. / Marcus Kul. Men vem är arrangör i år? Kollat igenom varenda flik på hemsidan, men hittar inget namn. Väldigt anonymt. Quote
P-pan Posted January 11 Author Posted January 11 Mässan arrangeras av samma företag som förra året m.a.o... Audionord Terminator, Muffin and Perfect sense 3 Quote
Recommended Posts