datar Posted March 28, 2005 Posted March 28, 2005 Babar: Jag håller på att skicka ett epost till dig!!! EDIT: Det blev två skickade mail. Det första mailet var lite svårt att läsa de skivor jag ville ha så jag bifogade ett excel dokument i ett nytt mail. Quote
Babar Posted March 28, 2005 Author Posted March 28, 2005 Listan är uppdaterad! jag har markerat sålda titlar. Det finns massor med guldkorn kvar... Några rekommendationer: Ellen Foley - Sprit of S. Louis Gus-Convicted...härlig rockplatta från 1980 An Emotional Fish med låten "Celebrate" Carole King - Music Garrison and Van Dyke Jennifer Warnes - Famous Blue Raincoat...hon gör underbara versioner av Cohen-låtar Lou Reed - New York och Blue Mask Marianne Faithfull - Strange Weather ...mfl. >> Johan...jag ska försöka få iväg skivorna så snabbt jag kan...tack för en smidig affär Quote
Babar Posted May 3, 2005 Author Posted May 3, 2005 Uppdaterade annonsen - Säljer allt i paket pga flytt...Kanonpris! Quote
Recommended Posts