magnuskan Posted Monday at 13:35 Share Posted Monday at 13:35 Som nytt endast några veckor gammalt. Ett enkelt och bra nätverksfilter som arbetar med nätverkssignalen, gör om den till optisk, omklockar och ut till Lan Rj45 igen. Jag rekommenderar dock inte att använda den medföljande 5V väggbulan. Ett bra sätt att förbättra streamingljudet på för en ganska billig peng. Skickar gärna i en större ytterkartong. Nypris 3700.- Säljes för 2800.- HIFISTATEMENT | netmagazine - Silent Power LAN iPurifier Pro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
persve Posted Monday at 13:39 Share Posted Monday at 13:39 Hej! Jag är intresserad! Vad använder man då för strömförsörjning? Bästa hälsn Per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
magnuskan Posted Monday at 13:41 Author Share Posted Monday at 13:41 Hej! Den bästa lösningen är nog en Ifi ipower2 där det också ingår en kablel med USB C eftersom denna har den inkopplingen. Vill man ha en ännu bättre så har Ifi Elite 5V också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
persve Posted Monday at 13:43 Share Posted Monday at 13:43 Ok! Kan jag kontakta dig på messenger eller Email? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
magnuskan Posted Monday at 13:45 Author Share Posted Monday at 13:45 Ja du kan gärna skicka ett PM via forumet här så kan du få mina kontaktvägar där. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
persve Posted Monday at 13:47 Share Posted Monday at 13:47 Skickat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts