Rickard S Posted September 19 Share Posted September 19 (edited) Sålda! Ett par Accordo i fint skick från Franco Serblin. 40000:- Träslag valnöt. En liten prick finns på ena högtalaren, kabinettets inre sida, knappt synlig. Sedan är den ena högtalaren lite ojämn i sin ljushet på toppen. Detta efter ett kattskydd jag hade där ett par år. Kattskyddet fungerade annars bra, inga repor efter kattklor på dessa magnifika högtalare. Ljudet är obeskrivligt! Högtalarna trivs nog bäst i lite större utrymmen och inte för nära väggar. Alla tillbehör finns med. Kartonger, tygpåsar och dokument. Bananer eller gafflar fungerar. Kontakta mig för bilder eller ytterligare information! Säljes på grund av att jag avyttrar hela min anläggning. Jag bor tyvärr fel för Hifi på den här nivån. Bilder finns också på Blocket och Hifitorget. Kvitto finns. Högtalarna finns i Stockholmsområdet. Edited September 25 by Rickard S Sålda! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts