Engelholm Audio Posted March 26, 2005 Posted March 26, 2005 Lite påskläsning i den underbara vårsolen vore väl inte fel? Engelholm Audio publicerar några ord om högtalaren Quadro - 4 års väntan. God läsning och glad påsk! Länk (klicka på högtalare och sen Quadro). Direktlänk Quote
datar Posted March 26, 2005 Posted March 26, 2005 Vad inringar dessa skapelser för pris? EDIT: Hittade en prislista nu Quote
Engelholm Audio Posted March 27, 2005 Author Posted March 27, 2005 Tack för glada tillrop och som jag avslutar här som artikeln - välkomna på demo! Quote
Engelholm Audio Posted March 29, 2005 Author Posted March 29, 2005 Kan tillägga och förtydliga att Quadro ännu inte finns att köpa än (även om man kan lägga order redan nu). Som jag avslutar artikeln så putsas det på delningen mellan basen och mellanregistret (Skaaning + T&P) Är du sugen på hembesök med Quadro som huvudartist är du välkomen att maila mig. Quote
datar Posted April 10, 2005 Posted April 10, 2005 när får man se din högtalare i hemmamiljö som man gjort med dina andra skapelser? Quote
Engelholm Audio Posted April 15, 2005 Author Posted April 15, 2005 när får man se din högtalare i hemmamiljö som man gjort med dina andra skapelser? <{POST_SNAPBACK}> Nu? Quote
datar Posted April 17, 2005 Posted April 17, 2005 Ja där ser man... Man får en så mycket bättre bild av hur dina nya skapelser ser ut Quote
K-man Posted April 17, 2005 Posted April 17, 2005 De såg ju inte så tokiga ut. Kanske man skulle låta dem vara med i utvärderingen...är de duktiga i bottenregistret? Jag får gå in och läsa på din sida... \\K-man Quote
Engelholm Audio Posted April 18, 2005 Author Posted April 18, 2005 hajen1 Tack! Min tjej är ansvarig för det mesta... :cool: datar Visst är det så - i naturlig miljö faller oftast saker och ting på plats! K-man Ja Quadro är riktigt potenta i basområdet. Har mätt upp -3dB gränsen till 15Hz i rum så Skaanings baselement gör ett jättefint jobb. Läs gärna artikeln och hör av dig om du har några frågor - Quadro tål att ifrågasättas. Bravo Japp! Se svaret överst. Quote
Ekman Posted April 18, 2005 Posted April 18, 2005 Det hela ser väldigt läckert ut, både rummet och quadron Quote
oLjud Posted April 18, 2005 Posted April 18, 2005 Riktigt fina bilder måste jag säga... och högtalare Quote
Recommended Posts