Neon Park Posted December 28, 2024 Posted December 28, 2024 Han gjorde nån skiva på Tom Jungs bolag DMP i slutet av 80-talet.Väldigt fina inspelningar.Jag köpte mitt ex av Stig Åström innan Radiohandlarn tog över hifibutiken. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.