Peder Posted March 4, 2024 Posted March 4, 2024 🩸YES,.det är möjligt enligt rubriken.... ------------------------- Du Kan Uppdatera Din Zen mk3 Till Zenith mk3..!! ------------------------ Att InnuOs är ett "kundvårdande" och innovativt företag det visste vi. Men att denna möjlighet finns har nog gått många förbi. Du kan alltså uppgradera din Zen inom samma produktkategori,.vilket innebär till Zenith mk3. Du kan med andra ord inte uppgradera en Zen mk3 till en Pulse. Men då nästa generation i Pulse-serien kommer då kan du uppdatera även din Pulse. ▪️Detta måste hanteras via en InnuOs-butik,.ta kontakt med förslagsvis @Bjorn W på @Akkelis Audio för ytterligare information och prisuppgift 😃. 🔸På bild nedan en Zen mk3 med en two rail powersupply. Zenith mk3 har en three rail powersupply... Bland mycket annat. plind 1 Quote
Peder Posted March 4, 2024 Author Posted March 4, 2024 @plind Hej 🙂... Vet tyvärr inte än,.fick reda på detta då jag pratade med @Bjorn W i helgen om annat. Björn är tillbaka på jobbet på tisdag,.då skulle han kolla upp detta,så vi får hållas på halster ett tag 😁. plind 1 Quote
plind Posted March 4, 2024 Posted March 4, 2024 Misstänker att det inte rör sig om "kaffepengar" Peder 1 Quote
Peder Posted March 4, 2024 Author Posted March 4, 2024 35 minutes ago, plind said: Misstänker att det inte rör sig om "kaffepengar" 🔷 Jag tänker så här... Det skiljer 25000:- mellan en 1TB Zen mk3 (34300:-),.och 1TB Zenith mk3 (59300:-) i nypris. Det borde definitivt ligga under det priset,.hoppas jag har rätt,svaret får vi på tisdag. Quote
Peder Posted March 6, 2024 Author Posted March 6, 2024 🔷 @plind... Har fått ett pris av @Bjorn W på uppgradering från Zen mk3 till Zenith mk3 😃. Nämnde dig,.och Björn kommer kontakta dig då han känner dig. Enligt mig ett helt okej pris för att göra denna uppgradering. plind 1 Quote
Recommended Posts