Peder Posted March 3, 2024 Posted March 3, 2024 🔷 Esoterics Monoblock DAC'ar... Avlyssnades hos en vän i eftermiddag. En riktig trevlig sittning som vanlig,. där vi också utvärderade tre switchar och två ethernetkablar. En liten QSA-switch fick oss att tappa hakan,.den är tyvärr långt ifrån gratis. Infrastrukturen avseende kablage hos min vän är minst sagt imponerande,.men min medhavda ethernetsladd blev en liten ögonöppnare 😛. Hasse, triomio, Tyking and 1 other 4 Quote
Hasse Posted March 5, 2024 Posted March 5, 2024 Fina DAC’ar de nya XD 👌 Redan den ”lilla” 05XD på 21kg är mycket bra. Är det en N-03T streamer han kör? parsifal, Peder and triomio 3 Quote
Roger.n Posted March 8, 2024 Posted March 8, 2024 Ja det är min anläggning på bilden ja jag kör esoteric streamern du nämnde har satt in bättre säkringar från qsa i streamern. jordar alla apparater med entreq olympis o hela systemet är entreq olympis kablage AlfaGTV, triomio, JWE and 2 others 5 Quote
Peder Posted March 8, 2024 Author Posted March 8, 2024 5 hours ago, Roger.n said: Ja det är min anläggning på bilden 😃..Jag visste ju inte hur "hemlig" du ville vara ... Jo det finns mycket mer att berätta om ditt system,.vi får ta det i etapper. Som du vet går mina switch-utvärderingar framåt. Säkringarna får vi återkomma till. Quote
Roger.n Posted March 9, 2024 Posted March 9, 2024 Kör entreq olympis USB från esoteric streamern mellan esoteric dacarna qsa gold Hdmi från dacarna entreq olympis xlr kablar strömkablar entreq olympis till allt Nätlist består av 2 silver qsa kontakter o 2 blackred o en blackred ultra kontakt Peder 1 Quote
Recommended Posts