Peder Posted February 11, 2024 Posted February 11, 2024 🎧 Ny Head-amp/Pre-amp 🎧 Lång excellent review nedan Burson Voyager $4199 + tull/moms ------------------- Burson is already dining with the best names in the business. ------------------- https://www.facebook.com/share/SSuSyz9zriHXzPHt/ Quote
Perfect sense Posted February 12, 2024 Posted February 12, 2024 Burson köper du enklast och bäst ifrån oss med all lokal service och support som man kan tänka sig. Voyager är på ingång för lyssning, hemlån och i lager. Priset blir 49.000 kr. / Marcus Shamrock, parsifal and Bebop 3 Quote
Peder Posted February 12, 2024 Author Posted February 12, 2024 🔷 Tillägg: Det som beskrivs i den lååånga recensionen ovan kan jag bara bekräfta... Jag har haft fyra nya Burson de sista två åren,.en specialversion av deras näst senaste... Soloist 3X Grand Tourer 2023,.och nu denna Voyager De Lux i 47 dagar. Har även,.och har provat deras senaste V7 Classic Dual OP-amps gentemot de också senaste,.V7 Vivid Pro OP-amparna som beskrivs bra i recensionen,de släpps officiellt till försäljning i veckan. Allt som allt är Burson ett otroligt spännande och innovativt företag,.de annonserar inte,och är inte med på hifi-mässor,de låter produkterna tala för sig själva genom oss kunder som sprider våra positiva intryck. OCH,.de har inte höjt priserna som de flesta övriga gjort de senaste åren,.generellt på en 18 procentig prisökningnivå. Som dom själva säger,."vi ser oss som en del av en audiofil familj tillsammans med våra kunder". Ovan kan jag verkligen bekräfta. ❤️ Tillägg: Under hela mitt hifiliv så har jag ALDRIG,varit med om den Support o Service- nivå som Burson Audio i Melbourne erbjuder. Excellent är ett ord som långt Ifrån räcker till för att beskriva detta. OCH,.frakten tar bara 3 dygn via DHL från upphämtning i Melbourne till att DHL ringer på min dörr. Japp,.ni läste rätt,på klockslaget 3 dygn. For attention: @Classic Design Quote
Peder Posted February 13, 2024 Author Posted February 13, 2024 🔷 En privat-review om nya... Burson Voyager head-amp. Nedan en internbild på Voyager. • Gulmarkerat,.de nya Silent Power 2-modulerna. • Grönmarkerat,.de nya V7- Vivid Pro OP-amparna. https://www.head-fi.org/showcase/burson-audio-soloist-voyager.27033/reviews Quote
Recommended Posts