Peder Posted February 11, 2024 Posted February 11, 2024 🔥 AUDIO GD R7HE,.verkar het. Är det någon här som har lyssnat/har erfarenhet av Audio GD's produkter..?? Jag fick nedan skrivning från en hifi-vän. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Min Audio GD R7HE DAC är helt otrolig. Jämförde den med Denafrips Terminator 2 inkl Hermes ddc som den spelade skiten ur. Men du måste köpa en extern klocka till den. Hade varit kul att jämföra den med Mola Mola som de pratar om i artikeln. Med extern klocka tror jag den slår den också. OBS: Stereophiles review är utan den externa klockan,.ändå detta mycket positiva utfall. https://www.stereophile.com/content/gramophone-dreams-66-audio-gd-r7he-mk2-da-processor ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Jag kommer att senare,.när min installation/optimering av mina nya pryttlar är klar få hem denna för utvärdering... MEN,.vill gärna fånga upp lite tankar här,om någon har lyssnat på denna DAC. Sammy 1 Quote
Recommended Posts