Peder Posted January 2, 2024 Author Posted January 2, 2024 🔷 Jag söker en USB-A till USB-C kabel Detta mellan min DAC och nya Head-amp,.det är inte många som har denna modell än. Vertere har den i sin nya version av deras D-FI modell,.vilket jag har en av. ♦️MEN,.Synergistic Research... Har denna modell,.så nu vill jag fånga upp lite intryck från er med erfarenhet av Synergistic Research's kablar,och kanske specifikt deras USB-kablar. Min enda erfarenhet av Synergistic Research är via deras säkringar,.av vilka jag har... • Purple Fuse • Master Fuse Vilka jag tycker är bra,.så nu hoppas jag på lite erfarenhets-utbyte 😊. PS: Förslag på andra fabrikat som har USB-A till USB-C går också bra. Gör kanske @Anders65 en sådan USB-kabel.? Quote
Hasse Posted January 2, 2024 Posted January 2, 2024 Jag har ingen erfarenhet av deras USB-kablar men jag har ett par äldre nätkablar och en Accelerator XLR från Synergistic. Jag tycker det har blivit lite väl mycket hokus pokus och ”snake oil” över vissa av deras prylar på senare år och skulle idag välja något annat. Finns det ens en importör här? 🤔 Peder 1 Quote
Anders65 Posted January 2, 2024 Posted January 2, 2024 3 hours ago, Peder said: Gör kanske @Anders65 en sådan USB-kabel.? Ingen USB-kabel än. Har lite funderingar kring det så vi får se så småningom. Ivery, Peder and calm 3 Quote
Peder Posted January 31, 2024 Author Posted January 31, 2024 On 2024-01-02 at 21:57, Hasse said: Finns det ens en importör här? 🤔 Hej 🙂... Nej jag tror inte Synergistic Research har någon svensk representant,.Lasse på Lasses Hifi har tidigare jobbat med Synergistic Research och har ett gott öga för märket. Jag har ca 10 bra USB-A till USB-B kablar,.som jag använder för att "finoptimera" vid test/utvärderingar eller nyköp. MEN,.då min nya DAC har USB-C,och InnuOs streamern USB-A så är det bara Verteres D-FI USB-kabel som jag har för tillfället mellan ovan två enheter. Vore kul att prova något annat därför dök Synergistic Research upp på näthinnan. Quote
Recommended Posts