Peder Posted December 16, 2023 Posted December 16, 2023 🔷 Nu,.är det dags att sälja den legendariska och extremt välskötta och lite använda... 🔸SENNHEISER HD 800S Har kommit fram till att det är bättre att optimera hörlurs- systemet för en hörlur istället för två. SÅ,.därför behåller jag mina Hifiman HE 1000SE och lägger ut dessa ovan med sorg i hjärtat till försäljning. De säljes med precis allt som var med vid inköpet. • Sennheiser HD 800S • Originalkablar 2 stycken,.en - 4-pin XLR,.och en - 6,35 mm "teleplugg". • Tjock manual • Gedigen låda • Yttre kartong • USB-sticka • kabelpåse svart Dessa HD 800S har sedan inköp bara förflyttats från hörlursstället till huvudet,.och varit övertäckta vid icke lyssning. Bara tagits av och på med två händer,.aldrig tagits av med en hand som jag ser/vet att många gör. SÅ,.dom är extremt välskötta. Kostar nya inklusive 4-pin XLR balancerade kabeln 22 300:- ♦️------------------------- ▪️An HD 800S owner wrote; I have several TOTL headphones and always gravitate to my HD800s. I view them as an incredible value because they beat out many in the 4-5k range. I won’t say which ones but I own a couple of them. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 🔷 Bilder (massor) kan skickas,.är fortfarande segregerad som ny medlem att inte ha förtroendet att få lägga in bilder. 😥 Update: Nya medlemmar Får Inte lägga in bilder,.vi betraktas tydligen som "sämre" medlemmar innan vi nu (efter mina protester) uppnått 100 inlägg. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ▪️ Pris: 13 500:- Eller kom med ett seriöst bud... Missa inte detta tillfälle 😃. Hör av dig... /Peder Quote
Peder Posted February 10, 2024 Author Posted February 10, 2024 🤔 Är det verkligen ingen som är intresserad av dessa grymt fina hörlurar. Ni måste upp i mellan 40-50 000:- för att matcha dessa... Quote
Recommended Posts