A/Wing. Posted October 8, 2023 Posted October 8, 2023 Hej på er det var ett tag sen och jag har saknat det lite. Framförallt er här på forumet. Jag är faktiskt inne varje dag och spanar vad ni håller på med och det är roligt att läsa Men så är det här med musiken det har känts lite tyst i huset till och med frugan har påpekat det. Så jag var på Akkelis i går och beställde lite grejer men det tar några dagar innan jag kan packa upp. På återseende. A/Wing. Lasse, JWE, figge and 27 others 29 1 Quote
AlfaGTV Posted October 8, 2023 Posted October 8, 2023 Va roligt, välkommen åter A/Wing! 😊 Det ska bli intressant att se vad som kommer från handlarn! A/Wing. 1 Quote
A/Wing. Posted October 8, 2023 Author Posted October 8, 2023 Skönt att se att man är välkommen tillbaka Nu blir mitt såkallade nya system inte lika påkostat som jag hade tidigare men jag är övertygad om att jag ska kunna njuta av det och lägga många timmars lyssningen i sweetspott. Vox, calle_jr, ulfsan and 4 others 7 Quote
byZan Posted October 8, 2023 Posted October 8, 2023 Välkommen tillbaka från ”dvalan”, kul Att du nu besöker en hifi-butik igen betyder väl att du hållit fiskarna varma /byZan AlfaGTV, A/Wing. and calle_jr 1 2 Quote
triomio Posted October 8, 2023 Posted October 8, 2023 Va kul att du är tillbaka! Även om jag inte hade ett euphonia konto när du var som aktivast, var jag ändå inne och följde dina tidigare äventyr. Det ska bli intressant att se på vilken nivå du lägger din budget A/Wing. 1 Quote
lindome Posted October 8, 2023 Posted October 8, 2023 Kul att läs @A/Wing. Snart bandare igen då calm 1 Quote
P-pan Posted October 8, 2023 Posted October 8, 2023 Så du kom till skott i alla fall... Tack för senast och varmt välkommen tillbaka till forumet. A/Wing. 1 Quote
calm Posted October 8, 2023 Posted October 8, 2023 Skönt att se dig tillbaka! Ordningen här på forumet är på något sätt återställd! Skall bli intressant och se vad du kommer fram till i din nya ansats. Välkommen tillbaka! Calm Quote
CMB Posted October 8, 2023 Posted October 8, 2023 Kul att du är tillbaka. Har själv haft ett långt uppehåll men behöll iaf mina prylar A/Wing. 1 Quote
A/Wing. Posted October 8, 2023 Author Posted October 8, 2023 Tack alla för dom snälla kommentarerna om att jag är välkommen tillbaka det känns skönt. Nu blir det ju lite annorlunda mot 6 hours ago, lindome said: Kul att läs @A/Wing. Snart bandare igen då Du ger dig inte nä skämt o sido så någon bandare blir det inte, det är inte så jag har tänkt mig att min setup ska se ut ulfsan 1 Quote
A/Wing. Posted October 8, 2023 Author Posted October 8, 2023 1 hour ago, calm said: Skönt att se dig tillbaka! Ordningen här på forumet är på något sätt återställd! Skall bli intressant och se vad du kommer fram till i din nya ansats. Välkommen tillbaka! Calm Det där lät ju trevligt men jag tyckte nog att det gick bra här på forumet utan mig också Quote
CMB Posted October 8, 2023 Posted October 8, 2023 Nyfikenheten är stor. När avslöjas första prylen ? Quote
A/Wing. Posted October 8, 2023 Author Posted October 8, 2023 Nu har jag ju inte ett vardagsrum som var gjort som både musikrum och vardagsrum längre. Nu är det ett vardagsrum! Där stereoanläggning var placerad står numera ett akvarium på 720 l.så då får man prioritera om lite. Så stereoanläggning hamnar på tv väggen på motsata sidan. Lasse and ulfsan 2 Quote
A/Wing. Posted October 8, 2023 Author Posted October 8, 2023 6 minutes ago, CMB said: Nyfikenheten är stor. När avslöjas första prylen ? Förhoppningsvis i slutet på kommande vecka det ska bli spännande och roligt. Lasse 1 Quote
A/Wing. Posted October 8, 2023 Author Posted October 8, 2023 15 minutes ago, Daniel said: Musik är viktigt. Välkomnen tillbaka. 😃👍🏼 Ja musiken har saknats mer o mer. Tack för det Daniel 1 Quote
lindome Posted October 8, 2023 Posted October 8, 2023 2 hours ago, A/Wing. said: Så stereoanläggning hamnar på tv väggen på motsata sidan. Så det har inte blivit Österlen än? Quote
Richard Posted October 8, 2023 Posted October 8, 2023 Stämmer in i kören, välkommen tillbaka @A/Wing. !! Även jag har haft ett flera år långt, kanske inte uppehåll, men betydligt mindre aktivitet. Ska inte säga att det beror på akvaristintresset även om det faktiskt finns ett litet sådant. Hade tidigare ett i musikrummet men detta har vuxit till sig och hamnat i köket istället, 550 liter. Övre bilden. Ytterligare ett annat står "på kontoret" med blygsamma 450. Akvariehobbyn går definitivt att gå all in i. Jag har dock hållit mig över ytan Men nu är jag tillbaka i Hifi och musik igen . Fiskarna får sin beskärda tid ändå. Städas varje fredag kväll med IPA och Jazz. calm, Perfect sense, P-pan and 1 other 4 Quote
Double A Posted October 8, 2023 Posted October 8, 2023 Va härligt att se dig här igen, jag har saknat dig😊 A/Wing. 1 Quote
Sammy Posted October 9, 2023 Posted October 9, 2023 Riktigt kul att se dig här igen och i hifi sadeln med nya äventyr! Quote
A/Wing. Posted October 9, 2023 Author Posted October 9, 2023 11 hours ago, Richard said: Stämmer in i kören, välkommen tillbaka @A/Wing. !! Även jag har haft ett flera år långt, kanske inte uppehåll, men betydligt mindre aktivitet. Ska inte säga att det beror på akvaristintresset även om det faktiskt finns ett litet sådant. Hade tidigare ett i musikrummet men detta har vuxit till sig och hamnat i köket istället, 550 liter. Övre bilden. Ytterligare ett annat står "på kontoret" med blygsamma 450. Akvariehobbyn går definitivt att gå all in i. Jag har dock hållit mig över ytan Men nu är jag tillbaka i Hifi och musik igen . Fiskarna får sin beskärda tid ändå. Städas varje fredag kväll med IPA och Jazz. Hej Richard. Kul att se.Väldigt fina kar, jamen då har vi ju två gemensamma intressen Jag lägger väl upp en bild på mitt kar också då fastän det är ett hififorum det skiter jag i Lasse, calm, lindvall and 8 others 10 1 Quote
A/Wing. Posted October 9, 2023 Author Posted October 9, 2023 17 minutes ago, Sammy said: Riktigt kul att se dig här igen och i hifi sadeln med nya äventyr! Tack Sammy. Ja det kommer inte bli lika kostsamma äventyr som sist men jag kommer nog att bli nöjd Sammy 1 Quote
K-man Posted October 9, 2023 Posted October 9, 2023 Ahh, kul! Man saknar allt musiken med lite välljud när man inte längre har den naturligt kring sig! Stor igenkänning där! Välkommen åter! \\K-man lindvall 1 Quote
AlfaGTV Posted October 9, 2023 Posted October 9, 2023 5 hours ago, A/Wing. said: kommer inte bli lika kostsamma äventyr som sist Vill inte jinxa, men.. "Famous last words..." är en bra platta med Supertramp för övrigt? 👻 🤭 A/Wing. and Kristian 1 1 Quote
A/Wing. Posted October 9, 2023 Author Posted October 9, 2023 2 hours ago, K-man said: Ahh, kul! Man saknar allt musiken med lite välljud när man inte längre har den naturligt kring sig! Stor igenkänning där! Välkommen åter! \\K-man Hej K-man det var ett tag sen Ja abstinensen är svår att värja sig mot. K-man 1 Quote
Richard Posted October 9, 2023 Posted October 9, 2023 7 hours ago, A/Wing. said: Hej Richard. Kul att se.Väldigt fina kar, jamen då har vi ju två gemensamma intressen Jag lägger väl upp en bild på mitt kar också då fastän det är ett hififorum det skiter jag i Supersnyggt. Svårt att hålla iordning på så mycket växter.. AlfaGTV 1 Quote
A/Wing. Posted October 9, 2023 Author Posted October 9, 2023 Det mesta arbetet är att beskära växter det växer som attans. Annars är det samma arbete som du har men det blir rutin det går ganska fort. Richard 1 Quote
Recommended Posts