sashamote Posted September 20, 2023 Posted September 20, 2023 (edited) Fyndhörna hos Hembiobutiken! I vår Fyndhörna hittar du bättre begagnade produkter, till riktigt bra priser. Det är varor som vi valt att visa upp i våra butiker, som har returnerats med ångerrätt eller där kartongen öppnats. Produkterna är i gott skick om inte annat anges. Har du frågor kring våra demoprodukter eller har andra funderingar är du självklart välkommen att höra av dig till oss via mail info@hembiobutiken.se eller ringa oss på 031-456000. Klicka här för att se vårt demosortiment. Edited September 20, 2023 by sashamote mindre uppdatering i texten Quote
David_33rpm Posted September 20, 2023 Posted September 20, 2023 En intressant iakttagelse jag gjort på Hembiobutikens Fyndhörna är priserna som dras av från ordinarie pris. Tar jag Zappiti Reference Universal så har ett demo-ex 500:- rabatt på en apparat som anges som "ser i stort ut som ny". Nypris 14490:- men "reas" ut till 13990:- Prissättningen kanske fungerar och varorna blir sålda men det är bara Hifiklubben som har lika generösa erbjudanden. Kilgore, Terminator and AlfaGTV 3 Quote
Kilgore Posted September 21, 2023 Posted September 21, 2023 Ja verkligen, demoex bör vara runt 20-40% rabatt, annars köper iaf jag hellre nytt. Jag har inte handlat i ngn hifiaffär (eller hembioaffär) än där jag inte fått minst 10% rabatt även på ordinarie pris på nya ouppackade produkter. David_33rpm 1 Quote
Recommended Posts