Sammy Posted September 15, 2023 Posted September 15, 2023 14 hours ago, Govinda said: Falsk Ryktesspridning ??? Quote
Govinda Posted September 15, 2023 Author Posted September 15, 2023 Man sprider rykten om folk som gått bort medans personen fortfarande lever Sammy 1 Quote
plind Posted September 15, 2023 Posted September 15, 2023 14 minutes ago, Govinda said: Man sprider rykten om folk som gått bort medans personen fortfarande lever Har oxå sett det några gånger i kommentarsfälten till musikvideos. Senast var det Emmylou Harris, där någon hade skrivit "RIP Emmylou".. Govinda 1 Quote
Lasse Posted September 15, 2023 Posted September 15, 2023 Jag sett liknande påståenden hos GP, DN, Aftonbladet, tv4, och de flesta andra nyhetssajterna. Kanske ta det med en nypa salt istället? Hifi_Perrra and Govinda 2 Quote
calle_jr Posted September 15, 2023 Posted September 15, 2023 Får mig att tänka på "ryktet om min död..." som Mark Twain skrev Han sa också en annan sak som är fantastisk och som man kan påminna om i dessa tider; Quote If you tell the truth you don't have to remember anything Ivery, MBP, Govinda and 3 others 6 Quote
Govinda Posted September 15, 2023 Author Posted September 15, 2023 I detta fallet var det Eric Clapton, Quote
Hifi_Perrra Posted October 6, 2023 Posted October 6, 2023 Är väl rätt vanligt idag ändå. Folk snackar ju en massa på nätet... Vanligt om du frågar mig... Quote
Recommended Posts