parsifal Posted June 21, 2023 Posted June 21, 2023 Jag stötte på denna nyligen och i annonstexten står det ”Vinnare av bästa ljud på Münchenmässan 2012” Stämmer detta @Engelholm Audio? Isåfall vilken fantastisk bedrift! Finns det kanske något mer att berätta kring dessa och mässan? calle_jr 1 Quote
Engelholm Audio Posted June 22, 2023 Posted June 22, 2023 Minnet kan svika mig angående exakt år och modell...men Engelholm Audio Solo och Solo M har rönt stora framgångar på Münchenmässan, i tysk hifipress och generellt. @Double A Kan säkert fylla på med mer information om så önskas. Modellerna är discontinued hos Engelholm Audio men produktsidorna ligger kvar om man bara hittar dem! engelholm audio hifi system engelholm audio hifi system calle_jr 1 Quote
Double A Posted June 22, 2023 Posted June 22, 2023 2011 ställde vi ut bla. Solo i München, och året där på både Solo och Solo M, och jag vill minnas att det va då som någon Hifi bloggare tyckte vi hade mässans bästa ljud. 2012 tog vi även emot en Image Hifi Avord (utmärkelse av tyska tidningen Image Hifi) för bästa högtalaren i prisläget runt 40 000€ med Solo calle_jr, plind, parsifal and 1 other 3 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.