Perfect sense Posted June 15, 2023 Posted June 15, 2023 Det svarta guldet (100% vinyl) Nyligen så genomförde vi ett mycket uppskattat event hos oss där vi jämförde tre fantastiska spelare ifrån Döhmann Audio, J.Sikora Turntables och Torqueo Audio - sida vid sida. Här berättar vi mer om de tre kandidaterna och hur de skiljer sig åt sett till konstruktion, ljudkvalitet och musikupplevelse. #dohmannaudio #JSikora #torqueoaudio #reedtonearm #mysoniclab #Kotetsu #ikeda LasseJ, VoicesInMyHead, calm and 1 other 4 Quote
MatsT Posted June 15, 2023 Posted June 15, 2023 Vi är några stycken som vägrar ansluta oss till Facebook och då är länkar dit värdelösa. figge and Vox 2 Quote
Perfect sense Posted June 15, 2023 Author Posted June 15, 2023 44 minutes ago, MatsT said: Vi är några stycken som vägrar ansluta oss till Facebook och då är länkar dit värdelösa. Videolänken går till YouTube. Prova gärna igen där det inte krävs något medlemsskap etc. för att se videon. Quote
Lasse Posted June 15, 2023 Posted June 15, 2023 2 hours ago, Perfect sense said: tre fantastiska spelare ifrån Döhmann Audio, J.Sikora Turntables och Torqueo Audio - sida vid sida. Dessa verkar gå till Facebook. Quote
Perfect sense Posted June 15, 2023 Author Posted June 15, 2023 Just now, Ampalang said: Dessa verkar gå till Facebook. Ja, det stämmer. Men videon ligger på YouTube. Jag kan ändra länkarna till hemsidan istället för respektive tillverkare om det känns bättre :). / Marcus MatsT 1 Quote
Lasse Posted June 15, 2023 Posted June 15, 2023 4 minutes ago, Perfect sense said: om det känns bättre För mig personligen spelar det ingen roll men om en vill att de även utan FB ska följa länkarna så vore det kanske bra. Perfect sense 1 Quote
Perfect sense Posted June 15, 2023 Author Posted June 15, 2023 9 minutes ago, Ampalang said: För mig personligen spelar det ingen roll men om en vill att de även utan FB ska följa länkarna så vore det kanske bra. Du har en poäng såklart. Länkarna följde med när jag klippte och klistrade in texten ifrån ett annat sammanhang . Fixat nu. / Marcus Vox, Lasse and MatsT 2 1 Quote
Recommended Posts