new order Posted Wednesday at 19:29 Share Posted Wednesday at 19:29 Efter en tids sjukdom har Tina Turner avlidit vid en ålder av 83 år. Jag trodde att hon var odödlig, men inte ens våra gamla idoler kan stå emot tidens tand. Vila i frid. https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-12121145/Tributes-pour-legendary-singer-Tina-Turner-death-home-Switzerland-83.html calle_jr, AlfaGTV, Daniel and 3 others 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted Wednesday at 20:08 Share Posted Wednesday at 20:08 En fantstisk kvinna och artist. Må hon leva för evigt i musikhimlen. ❤️ new order 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted Thursday at 02:42 Share Posted Thursday at 02:42 Trist då verkligt stora artisterna verkar falla som käglor nu för tiden. Tina var en av dem. "Simply The Best! Eller är det jag som blivit äldre? RIP Calm new order 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mabron Posted Thursday at 07:58 Share Posted Thursday at 07:58 Hon har gjort avtryck ..verkligen. Dessa minns jag tydligast men så är ju upphovsmännen min favoriter (John Fogerty / Tony Joe White) calle_jr and byZan 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calle_jr Posted Thursday at 20:15 Share Posted Thursday at 20:15 Gillar även det från Nutbush-tiden, och det Mark Knopfler gjorde åt henne. Tyckte hennes insats i Mad Max Beyond Thunderdome var bra. Kommer ihåg att det var coolt att se henne i den rollen. Om man känner till filmen med Mel Gibson och hör henne sjunga "We don't need another hero" med en barnkör... Musikalen "Tina" går fortfarande för fulla hus. Såg den för bara 2 mån sedan (mobilbild); Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mabron Posted Thursday at 20:37 Share Posted Thursday at 20:37 Provar igen ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts