musicus Posted April 2, 2023 Posted April 2, 2023 Mest känd i min värld som en musikalisk partner med bl.à David Sylvian mvh P-pan, calle_jr and Daniel 3 Quote
Daniel Posted April 2, 2023 Posted April 2, 2023 Ååh nej. En av mina absoluta favoriter. Och en fin människa. Quote
Daniel Posted April 2, 2023 Posted April 2, 2023 För mig är han fantastisk genom hela karriären. Särskilt samarbetet med Alva Noto som gett många magiska stunder. Filmmusiken till The Revenant bland annat. musicus and calle_jr 2 Quote
calle_jr Posted April 2, 2023 Posted April 2, 2023 Han var fullt medveten om detta och hans sista verk ”12” var ett testamente. https://www.svd.se/a/KnP4P7/ryuichi-sakamotos-eleganta-testamente musicus, Daniel and Kontra 2 1 Quote
Daniel Posted April 2, 2023 Posted April 2, 2023 Han hade ju kämpat mot strupcancer tidigare. Men det är en envis sjukdom… 😢 Quote
P-pan Posted April 2, 2023 Posted April 2, 2023 Merry x-mas Mr Lawrence dyker genast upp i mitt huvud. Ska försöka leta rätt på skivan för att lyssna och hedra hans minne. Sorglig nyhet detta. R.I.P Daniel 1 Quote
Daniel Posted April 2, 2023 Posted April 2, 2023 Här är den, dekonstrurad, minimaliserad och ihopsatt igen. Tillsammans med vapendragaren Carsten Nicolai (Alva Noto) Kontra and ishoot 1 1 Quote
Recommended Posts