Guest om.s Posted March 14, 2005 Posted March 14, 2005 Hadde tenkt å legge ut noen bilder av de "nye" mono blockene, men min data erfaring og interesse satte en stopper for det. Noen som kan forklare meg det, ganske enkelt hva man må gjøre for å legge bilder til en tråd. mvh Quote
Jan Posted March 14, 2005 Posted March 14, 2005 Jeg tror du finder svar på dit spørgsmål her: http://www.euphonia-audioforum.se/forums/i...p?showtopic=614 Husk at billedet SKAL ligge et eller andet sted på nettet før du kan linke til det. Det virker ikke med at linke til en fil på din egen PC. Quote
Guest om.s Posted March 14, 2005 Posted March 14, 2005 Jeg tror du finder svar på dit spørgsmål her: http://www.euphonia-audioforum.se/forums/i...p?showtopic=614 Husk at billedet SKAL ligge et eller andet sted på nettet før du kan linke til det. Det virker ikke med at linke til en fil på din egen PC. <{POST_SNAPBACK}> Takker for svaret, skal prøve om jeg blir noe klokere...... Quote
K-man Posted March 14, 2005 Posted March 14, 2005 Lyckas du inte OMS, så är du välkommen att skicka mig ett PM, så lotsar jag dig rätt! \\K-man Quote
stargazer Posted March 14, 2005 Posted March 14, 2005 Lyckas du inte OMS, så är du välkommen att skicka mig ett PM, så lotsar jag dig rätt! \\K-man <{POST_SNAPBACK}> Du kan också PMa mig om du vill, jag hjälper dig gärna. / stargazer, moderator för Bildforum Quote
K-man Posted March 14, 2005 Posted March 14, 2005 Då är du garanterad hjälp iallafall OMS \\K-man, hjälpsam till sättet Quote
Guest om.s Posted March 14, 2005 Posted March 14, 2005 Då är du garanterad hjälp iallafall OMS \\K-man, hjälpsam till sättet <{POST_SNAPBACK}> Takker for tilbudene, kommer nok til å sende en pm, de bildene jeg tenkte på ligger på macèn. mvh Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.