Jump to content

Årets bild på Euphonia 2022!


Amatören

Recommended Posts

Tänkte man skulle starta en tråd på ÅRETS BILD! som jag hoppas ni fyller på med roliga, häpnadsväckande, haksläppande o.s.v.!

Det var denna bild med tillhörande text som triggade mig. Vansinnigt kul och mitt i prick med tanke på vår hobby/levebröd:

 

image.jpeg.d6eb16fcdd098a5c432350f6d03e7d08.jpeg

”När gav du din fru 18” senast?”

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, calle_jr said:

Texten tilltalar inte min humor. Oavsett vad man tycker är det inget man skriver på ett publikt forum.

Varför inte?

Vi behöver alla lite humor i vardagen med tanke på allt som händer. Eller är HiFi så gravalvarligt att det inte tål lite humor?

DoubleA har en sund inställning till detta med HiFi och bjuder verkligen på sig själv. Heja Anders!

 

Om denna tråd verkar stötande så ta bort den! Gud bevars!

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, deerhunt said:

Hej Amatören

 

Det vore synd om du försvann från forumet. Jag uppskattar dina inlägg!

 

Men, om man har en mamma, fru, syster eller dotter (och det har väl de flesta) så är det väl ingen som tror att någon av dem vill bli penetrerad med 18”?!

 

Tror inte heller att någon man skulle se fram mot det…

 

 

Tror ifs inte ens att någon skulle lyckas med den saken med 18 tum då men... Så det kan vi nog utesluta... :D

Link to comment
Share on other sites

Då det va jag som la upp denna bild och (tydligen) den avstötande texten i en annan tråd i ett försök till humor, ber jag om ursäkt om någon tagit illa upp. 
Jag kunde inte i min vildaste fantasi tro att texten skulle uppfattas som sjuk eller sexistisk. 
Vidare tycker jag det är väldigt tråkigt att Amatören ”valt” att lämna detta forum pga lågt i tak i våra trådar. 
 

Jag har givetvis tagit bort text + bild i original tråden, så ingen skall sätta sitt fin kaffe i vrångstrupen! Jag tar även en paus på obestämd tid då jag trodde vi fick bjuda på oss själva och busa till det med en skojig text. 
 

Tack för mig. 

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, Double A said:

då jag trodde vi fick bjuda på oss själva och busa till det med en skojig text.

Det är inget som stoppar det.

Denna tråd är inte på något sätt modererad, ingen har blivit varnad eller ens fått en tillsägelse.

Men om man åberopar "högt i tak" så får man väl också vara beredd på att inte alla asgarvar och håller med eller håller tyst?

Det verkar som att den som vill ha "högt i tak" inte själv tåler högt i tak.

 

Link to comment
Share on other sites

On 2022-12-10 at 16:39, Hifi_Perrra said:

Double A" får mig att tänka på nåt annat


Kan du utveckla detta lite? Vad är det jag missar?

 

On 2022-12-11 at 02:55, Hifi_Perrra said:

Jag gillar den lilla högtalaren till vänster i bild utan element bredvid katten


Jag behöver tydligen upplysa dig om att det är inte en högtalare, utan en ljuslykta. Du borde nog plocka av dina solglasögon så ser du i alla fall. 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Double A said:


Kan du utveckla detta lite? Vad är det jag missar?

 


Jag behöver tydligen upplysa dig om att det är inte en högtalare, utan en ljuslykta. Du borde nog plocka av dina solglasögon så ser du i alla fall. 

Behöver nog inte gå in på det men det står säkert nånstans på nätet... :D

 

Angående högtalarna så tyckte jag att dom var rätt lika ett par Tannoy, men jag kan ha sett fel. Om inte annat en bra ny affärsidé att börja bygga högtalare av dessa... "ljus/ljudlyktor!" :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...