Jump to content

Lumin S1 *SÅLD*

byZan

Recommended Posts

Är det någon här som är intresserad av min Lumin S1, i svart och i mycket fint skick? Plug’n play vilket passar er som är som jag, bara vill lyssna på musik.

Anledningen till att jag nu säljer den är att jag inte vill ha fler grejer stående och att jag nu har separata enheter istället. Ljudmässigt bättre men så kostar det också.

Föregångaren till X1 och kostade då ny 119’ vill jag minnas och eftersom jag även har en X1 så har jag kunnat jämföra och haft den i två olika system med varierat resultat. Inga jätte skillnader utan för min del en fråga om matchning, S1 presterade bättre i ”stora" systemet än det ”lilla” tyckte mina öron. 

Kollade runt och har hört mig för vad en sådan här tingest skull kunna vara värd och ca 45-55’ i butik sägs det, så jag säger 40’ pok till medlem. Originalförpackning finns och kan skickas på köparens bekostnad.

PM:a vid intresse och jag låter vänta med att sätta ut den på andra sajter och då för 50’, så skynda och fynda en riktigt bra dac/streamer!

/byZan

• byZan changed the title to Lumin S1 *SÅLD*