magnuskan Posted August 30, 2022 Posted August 30, 2022 Säljer mitt "gamla" kassettdäck. Inköpt i slutet på 80-talet eller tidigt 90-tal för att ha en kvalitetskälla när jag mastrade egna inspelningar från hemstudion. Man förstår att många gillar rullband och även ett bra kassettdäck ger förvånansvärt mycket välljud. Den är inte använd speciellt mycket och jag har testat den. Den är i väldigt fint skick även mekaniskt och tonhuvudena är fina. Den kostade när jag köpte den ny mellan 3000.- och 4000.- vilket var mycket pengar på den tiden. Kan tänka mig att dessa i princip kan vara samlarobjekt idag om de är i fint skick. Priside 1800.- SÄNKNING till 1400.- MVH Magnus Quote
magnuskan Posted September 2, 2022 Author Posted September 2, 2022 Jag sänker priset till 1400.- Säg till mig om det ändå är orimligt högt. Svårt att veta vad man kan ta för den. Har gjort en video med funktionstest med ljudprov också som jag gärnar skickar över om någon är intresserad. Quote
Recommended Posts