P-pan Posted Wednesday at 22:55 Share Posted Wednesday at 22:55 Skenet, myset, retrokänslan och kontrollen. Jag har alltid gillat vu-mätare... Fast inte nu längre. Rent ut sagt... jag har blivit skit-less på vu-mätare new order 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
triomio Posted Thursday at 03:18 Author Share Posted Thursday at 03:18 Hade nästan glömt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted Thursday at 04:22 Share Posted Thursday at 04:22 1 hour ago, triomio said: Hade nästan glömt Något från Conrad Johnson? Calm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
triomio Posted Thursday at 15:06 Author Share Posted Thursday at 15:06 10 hours ago, calm said: Något från Conrad Johnson? Calm Nej men det här var tydligen svårt. Ledtråd följer: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calle_jr Posted Thursday at 20:19 Share Posted Thursday at 20:19 Finns det någon Wavac med vu-mätare? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
triomio Posted Friday at 13:25 Author Share Posted Friday at 13:25 I 17 hours ago, calle_jr said: Finns det någon Wavac med vu-mätare? Bra fråga. Detta är inte frågan om någon Wavac. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muffin Posted Friday at 16:47 Share Posted Friday at 16:47 3 hours ago, triomio said: I Bra fråga. Detta är inte frågan om någon Wavac. Täcket har väl redan fallit, men konstaterar att det troligen är en Pier Audio MS 84 MINI SE TUBE Integrated Power Amplifier. Charmig liten raring du hittat Länk https://www.am-audiodesign.com/pieraudio-amplificateur-tubes-ms84-mini-se.html Ampalang, P-pan, triomio and 1 other 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
triomio Posted Saturday at 04:49 Author Share Posted Saturday at 04:49 Bra gjort @Muffin! Lämnar över stafett-fjärrkontrollen till dig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muffin Posted Saturday at 09:31 Share Posted Saturday at 09:31 Tack. Då kör vi vidare med nästa sommarquiz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muffin Posted Sunday at 06:06 Share Posted Sunday at 06:06 Inga gissningar så här långt, då breddar vi synfältet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muffin Posted Sunday at 15:12 Share Posted Sunday at 15:12 Nu då? Spänningen stiger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muffin Posted yesterday at 04:27 Share Posted yesterday at 04:27 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted yesterday at 06:11 Share Posted yesterday at 06:11 1 hour ago, Muffin said: Någon äldre Aavik-produkt? Balansakt på ett ben? Calm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muffin Posted yesterday at 08:19 Share Posted yesterday at 08:19 2 hours ago, calm said: Någon äldre Aavik-produkt? Balansakt på ett ben? Calm Kan hålla med om vissa Aavik-vibbar för den motoriserade volym-potten, men det rätta svaret leder inte dit. Ledtrådar: -Produktens modellnamn på latin, blir på svenska "glans, gloria eller skimmer". -Modellnamnet är också lika med en svensk båttillverkare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredrik Posted yesterday at 14:35 Share Posted yesterday at 14:35 Niimbus, från Violectric. Men jag googlade, har aldrig hört talas om detta. Väldigt svårt, tycker jag. Muffin 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muffin Posted 23 hours ago Share Posted 23 hours ago 1 hour ago, fredrik said: Niimbus, från Violectric. Men jag googlade, har aldrig hört talas om detta. Väldigt svårt, tycker jag. Ja, det är en hörlursförstärkare/försteg av fabrikat Niimbus US 5 från Violectric i Tyskland. Säljs av ett par större butiker i Sverige. Lite svårt skall det ju vara. Bra jobbat, bollen går över till dig @fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredrik Posted 21 hours ago Share Posted 21 hours ago Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YYZ Posted 19 hours ago Share Posted 19 hours ago T+A V10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredrik Posted 19 hours ago Share Posted 19 hours ago 15 minutes ago, YYZ said: T+A V10 Det är faktiskt inte rätt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredrik Posted 3 hours ago Share Posted 3 hours ago Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted 49 minutes ago Share Posted 49 minutes ago T+A D10 SACD? Muffin 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredrik Posted 34 minutes ago Share Posted 34 minutes ago 15 minutes ago, Daniel said: T+A D10 SACD Visst är det. Tycker den är rätt kul. Just denna tillhör min moster. Daniel 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted 26 minutes ago Share Posted 26 minutes ago Kommer ihåg den från München för många år sedan. :-) fredrik 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted 8 minutes ago Share Posted 8 minutes ago Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muffin Posted just now Share Posted just now REGA HAL? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts