SOUND BY VINYL Posted June 13, 2022 Posted June 13, 2022 Jag har under många år varit inne och läst på detta audioforum, men själv inte lagt ut eller skrivit något, analog som jag är . Ska försöka bättra mig. Det hela kanske beror på att jag gillar att jobba i bakgrunden, trummis som jag är. Höras, men knappt synas. P-pan, Sammy, Metal and 11 others 14 Quote
Apexorca Posted June 13, 2022 Posted June 13, 2022 Kul att du dyker upp här tycker jag. Men trummisen kan höras riktigt mycket... särskilt när han slutar spela märks det jobbet som görs. Quote
P-pan Posted June 13, 2022 Posted June 13, 2022 Se där ja, äntligen en streamingmotståndare till. Eller har du hunnit byta sida ? Varmt välkommen till Euphonia oavsett Quote
AlfaGTV Posted June 13, 2022 Posted June 13, 2022 Välkommen! Här samsas vi digitalister och analogier! Quote
Transient Design Posted September 6, 2022 Posted September 6, 2022 Kom ut i ljuset och låt dig belysas av detta forums alla starka stjärnor! :-) Quote
Recommended Posts