parsifal Posted March 26 Share Posted March 26 Foo fighters karismatiske trummis är inte med oss längre på jorden: https://www.rollingstone.com/music/music-news/foo-fighters-drummer-taylor-hawkins-obituary-1327112/amp/ YYZ, new order, Terminator and 3 others 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calle_jr Posted June 4 Share Posted June 4 Jag har inte ens reflekterat att det inte är Dave Grohl som är trummis i Foo Fighters Ampalang and AlfaGTV 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaGTV Posted June 4 Share Posted June 4 5 hours ago, calle_jr said: inte ens reflekterat Nä, det är ju inte ngn självklarhet med tanke på Dave's historik. Passar på att rekommendera ett par dokumentärer där Taylor medverkar, i musikantropologen Grohl's sällskap: Sound City: Sonic Highways, dokumentär med samma namn som plattan: calle_jr 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calle_jr Posted June 4 Share Posted June 4 8 minutes ago, AlfaGTV said: Passar på att rekommendera ett par dokumentärer där Taylor medverkar, Jag har ju sett Sun City! Hjärnsläpp Gillar verkligen Dave Grohl som person och vad han har gjort och gör i branschen. En riktig ambassadör. Han är ju multiinstrumentalist, men för mig verkar han förbli trummis. AlfaGTV and Terminator 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts